Hiába állt le számtalan építőipari projekt Dubaiban, küldték el munkások ezreit és nő egyre az ingatlanok kihasználatlansága, az irodaárak egyre előkelőbb helyre kúsznak fel a világranglistán.
A közel-keleti város irodáiban évente átlagosan 995 eurót kérnek egy négyzetméternyi irodáért, amivel Dubainak sikerült felküzdenie magát az Európát, Közel-Keletet és Afrikát tömörítő EMEA régióban a második helyre.
A CB Richard Ellis (CBRE) első negyedéves gyűjtésében az aranyérmes helyen kevéssé meglepő módon London áll, ahol az átlagár évi 1019 eurót tesz ki. A második Dubai, a harmadik pedig Moszkva lett, 906 euróval. Párizs és Szentpétervár került még fel az élbolyba, 700, illetve 607 eurós eredménnyel.
Bár egyre több bíztató hangot hallani a gazdaság beindulásával kapcsolatban a világ minden tájáról, Matthew Green a CB Richard Ellis közel-keleti szakértője szerint az ingatlan bérleti árakban még várható némi visszaesés, a kiürült irodaházak ugyanis meg fognak harcolni a bérlőkért.

Kiadták a riasztást, egyre durvul a kánikula Magyarországon: rettentő meleg lesz ezekben a megyékben
Szinte az egész országra másodfokú, narancs riasztást adtak ki a várható hőség miatt a következő napokra vonatkozóan.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


