Hiába állt le számtalan építőipari projekt Dubaiban, küldték el munkások ezreit és nő egyre az ingatlanok kihasználatlansága, az irodaárak egyre előkelőbb helyre kúsznak fel a világranglistán.
A közel-keleti város irodáiban évente átlagosan 995 eurót kérnek egy négyzetméternyi irodáért, amivel Dubainak sikerült felküzdenie magát az Európát, Közel-Keletet és Afrikát tömörítő EMEA régióban a második helyre.
A CB Richard Ellis (CBRE) első negyedéves gyűjtésében az aranyérmes helyen kevéssé meglepő módon London áll, ahol az átlagár évi 1019 eurót tesz ki. A második Dubai, a harmadik pedig Moszkva lett, 906 euróval. Párizs és Szentpétervár került még fel az élbolyba, 700, illetve 607 eurós eredménnyel.
Bár egyre több bíztató hangot hallani a gazdaság beindulásával kapcsolatban a világ minden tájáról, Matthew Green a CB Richard Ellis közel-keleti szakértője szerint az ingatlan bérleti árakban még várható némi visszaesés, a kiürült irodaházak ugyanis meg fognak harcolni a bérlőkért.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








