Aggódnak a londoni városvezetők az elit-negyed egyik legdrágább fejlesztésének jövője miatt. A beruházó kivonulással fenyegetőzik, a kerületi tanácsnokok "milliomos gettó" kialakulásától tartanak. A Chelsea Barracks névre hallgató egymilliárd font értékű beruházás kapcsán a várostervezés során alkalmazott irányelvek módosítása is felmerült.
A kerületi építésügyi hatóság csak abban az esetben akarja kiadni a jogerős építési engedélyt a projektre, amennyiben a lakásoknak legalább az 50 %-a nem a luxus kategóriába tartozik. A városvezetés a megfizethető ingatlanok kialakítását szorgalmazza, ugyanis attól tartanak, hogy ellenkedő esetben úgynevezett "milliomos gettók" alakulnak az angol főváros szívében.
Az egymilliárd font értékű beruházás jövője megkérdőjeleződött, mivel a városvezetés határozatban szólította fel a beruházót a tervek módosítására. A katari érdekeltségű befektető cég képviselője kisétált az egyeztető tárgyalásról, amikor a fenti feltételeket teljesítésével kapcsolatban nem közeledtek az álláspontok.
A városvezetés előterjesztett egy indítványt, amiben London rendezési tervének átalakítását szorgalmazzák. Véleményük szerint olyan várost kell kialakítani, ahol szeretnek élni és dolgozni az emberek, ahol lehet gyermekeket vállalni és nevelni, ugyanakkor a pihenési és szórakozási lehetőségek is adottak.
Egy luxus-negyed kiszorítja a lakosságot a város szívéből, a többségében befektetési céllal vásárolt ingatlanok kedvezőtlen hatással lehetnek a lakáspiacra. A projektet jelenleg óriási vita övezi, a tervtanács szakértők közreműködésével rövidesen szabályzatba foglalja az új irányelveket, ettől függetlenül a beruházó a korábbi szabályok szerint kíván építkezni.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








