Az "átlag magyar" nem szeret költözködni, életünk során maximum kétszer-háromszor váltunk lakást. Mindez azt jelenti, hogy átlagosan 15 évente jut eszünkbe, hogy ingatlanpiaci kérdésekkel foglalkozzunk. Ezzel szemben az "átlag európai" 5 évente foglalkozik lakásügyekkel. Az "átlag európai" azért is foglakozik többet ingatlanpiaci kérdésekkel, mert ők sokkal több információval rendelkeznek az ingatlanpiaci tendenciákról. Így gyakorta nem életkörülményeik megváltozása miatt, hanem befektetési szempontok alapján vesznek vagy adják el lakásukat még azok is, akik csak egy ingatlannal rendelkeznek - olvasható a nemzetközi befektetők által épített Forest Hill lakópark közleményében, amelyet a holnap kezdődő Lakásvásár alkalmából adott ki.
Az Uniós átlag elérését segíthetik a lakásvásárok is. A rendezvények ösztönözhetik a magyarokat arra, hogy átfogóbb képet szerezzenek a piaci helyzetről, éppen ezért örülni kell azoknak a látogatóknak is, akik "csak" nézelődni jönnek el egy-egy rendezvényre. Az ilyen fajta információszerzés hozzájárulhat ahhoz, hogy a magyarok ne csak költözködés miatt, de befektetési céllal is vásároljanak. A "nézelődő" látogatók száma a pénteken kezdődő 13. Lakásvásáron várhatóan több lesz mint egy "átlagos vásáron". Ennek okát Szili Balázs abban látja, hogy a negatív tőzsdei hírek az ingatlanpiacra terelik ismét azokat a kisbefektetőket, akik nem bíznak a tőzsdei előrejelzésekben.
Szili Balázs szerint azok, akik kijönnek az idei Lakásvásárra, könnyen elveszhetnek a rengeteg információ és ajánlat között. Nem ritka, hogy valaki 40-50 lakópark szórólapjával távozik a helyszínről. Éppen ezért a lakóparkoknak újabb és újabb ötletekkel kell felhívniuk magukra a figyelmet. A Forest Hill például nem szeretne az 51. szórólap lenni a potenciális vásárló kezében. Ezért egy ma még kevésbé ismert marketingfogással, az úgynevezett bluetooth-technikával próbál üzenni a Lakásvásárra érkezők mobiljára. A célcsoportba elsősorban azok kerültek, akik elmúltak 25 évesek és jó egzisztenciával rendelkeznek. Ugyanakkor a fejlesztő reméli, hogy a vidékről érkezők is felkapják majd a fejüket a kampányra - mondta Szili. Az új kampányeszközt egyébként már előzőleg is tesztelte a beruházó. Augusztusban a Sziget Fesztiválra igyekvő külföldiek mobiljára küldött üzeneteket, melynek eredményeképpen 50 millió Ft értékben adtak el ingatlanokat külföldieknek.
Az új kampányok bevezetésére már csak azért is rákényszerülnek a fejlesztők, mert 2008 első félévében újabb ötezer lakás kapott építési engedélyt Budapesten. Ez a mennyiség újabb versenytársak megjelenését jelenti az amúgy is túlkínálatos fővárosi piacon, ahol közel kétezer, már elkészült, de eladatlan új lakásnak keresnek gazdát a fejlesztők - tette hozzá a Forest Hill igazgatója, Szili Balázs.
Eldőlni látszik, ez lesz Esterházy Péter egykori otthonával: korábban eladták volna a legendás házat
Az Emőd utcai ingatlant Óbuda önkormányzata vásárolta meg, miután Esterházy fia eladásra hirdette azt.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








