2009 elejére tervezik a 16 hektáros területen fekvő M5 Gyál Business Park első ütemének átadását, jelentette ki az eddig főleg lakásberuházásairól ismert Autóker Holding Zrt. Az M0-ás és M5-ös csomópontjától alig egy kilométerre található logisztikai központ ipari vágányon keresztül vonattal is megközelíthető lesz - írja a Világgazdaság.
A két ütemben elkészülő fejlesztésben összesen 60 ezer négyzetméter bérelhető raktár- és irodaterületet alakítanak ki. A befektető ezekkel az ágazatokkal kívánja ellensúlyozni a lakáspiac hullámzását.
Az Autókernek nem ez az első nagy ipari beruházása, korábban Törökbálinton vásárolták meg és korszerűsítették a 125 hektáros Depo Logisztikai Központot, majd egy fuvarozó vállalat számára alakítottak ki a fővárosban az Ecseri úton egy 8,5 hektáros telephelyet.
Az elkészülő raktárakra és irodákra már több elő-bérleti szerződéssel rendelkeznek, a bérleti díjak 4,2-6,25 euró/négyzetméter/hó között mozognak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








