A világcégek felső vezetői szerint egy magára valamit is adó vállalatnak olyan címmel kell rendelkezni, amely méltó a vállalkozás márkanevéhez és következtetni lehet belőle a piacon elfoglalt pozícióra. A Forbes összegyűjtötte a világ tíz legdrágább utcáját, ahol a legmagasabbak az üzleteknek a bérleti díjai.
Nem véletlen, hogy a legnagyobb vállalatok, bankok és üzletek székhelyei New Yorkban, Manhattanben találhatóak. Az ötödik sugárúton az 56. és az 58. utca által határolt terület a kereskedők által a legfelkapottabb. Az egy négyzetméterre eső bérleti díj eléri a 2,5 millió forintot, ennek ellenére számos világmárkát árusító üzletet találunk a környéken.

Egyes kereskedők arról számoltak be, hogy a vásárlók között nem ritka az olyan üzletember, aki rendszeresen vásárol 5-10 ezer dolláros (0,75-1,5 millió forintos) öltönyöket és ezer dolláros (150 ezer forintos) cipőket. Az üzletek a legkapósabb kerületek néhány utcájára koncentrálódnak, a vásárlói kör nem igazán ár-érzékeny, sőt egyre többen engedhetik meg maguknak a méregdrága termékeket.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








