A világcégek felső vezetői szerint egy magára valamit is adó vállalatnak olyan címmel kell rendelkezni, amely méltó a vállalkozás márkanevéhez és következtetni lehet belőle a piacon elfoglalt pozícióra. A Forbes összegyűjtötte a világ tíz legdrágább utcáját, ahol a legmagasabbak az üzleteknek a bérleti díjai.
Nem véletlen, hogy a legnagyobb vállalatok, bankok és üzletek székhelyei New Yorkban, Manhattanben találhatóak. Az ötödik sugárúton az 56. és az 58. utca által határolt terület a kereskedők által a legfelkapottabb. Az egy négyzetméterre eső bérleti díj eléri a 2,5 millió forintot, ennek ellenére számos világmárkát árusító üzletet találunk a környéken.
New York mögött sorakozik Hong Kong, Párizs, London és Tokió. Az elit környékeken található üzletekben árusított világmárkák vételára jelentősen meghaladja az adott termékek valódi értékét, a vásárlók valójában a márka által képviselt színvonalat és a hordozott minőséget fizetik meg. A világmárkák képviselői cégük presztízsének szimbolizálása érdekében előszeretettel bérlenek vagy vásárolnak ingatlanokat a legdrágább övezetekben.
Egyes kereskedők arról számoltak be, hogy a vásárlók között nem ritka az olyan üzletember, aki rendszeresen vásárol 5-10 ezer dolláros (0,75-1,5 millió forintos) öltönyöket és ezer dolláros (150 ezer forintos) cipőket. Az üzletek a legkapósabb kerületek néhány utcájára koncentrálódnak, a vásárlói kör nem igazán ár-érzékeny, sőt egyre többen engedhetik meg maguknak a méregdrága termékeket.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Országszerte húsz helyszínen lehet futni a Futókörök Napján
- Jelentős akadályt gördített el a Siemens a hatékony e-kamionok elől
- ÉKM: felfüggesztik a kamionstopot a május elseje előtti éjszakára
- Egyre több halálos áldozatot szed a hőstressz
- Komoly lépéseket sürget a Balatonnál Navracsics Tibor
- Nem is akármilyen telefonnal jelentkezik a piacon egy Európában közkedvelt autógyártó