Két nemzetközi ingatlanügynökség is a napokban indította be hotel üzletágát a fővárosban. A piac gyors felfutásának köszönhetően két további beruházó is budapesti fejlesztéseket fontolgat - írja a Világgazdaság.
A szállodafejlesztők közül egyre többen próbálják feltérképezni a fővároson kívüli lehetőségeket is. A dinamikusan fejlődő ingatlanpiaci szereplők átértékelték a korábbi álláspontjukat és kedvező lehetőséget látnak a lakás- és irodafejlesztések mellett az idegenforgalmi beruházásokban is.
A célterületek közül az V. kerület a legnépszerűbb a következő két évben öt nagy szállodafejlesztést is átadnak több mint ötszáz szobával. A belvárosi rossz állapotban lévő műemlék jellegű épületek felújításával és esetleges kibővítésével számos bontásra váró épületet sikerül megmenteni.
A szakértők szerint évente egy-két felső kategóriás szálloda nyitása indokolt, a 2-3 csillagos szállodákból azonban nagyobb a hiány. A fővárosban a repülőtéri folyosón és a Lágymányosi híd környékén várhatóak újabb fejlesztések.

Kiadták a riasztást, egyre durvul a kánikula Magyarországon: rettentő meleg lesz ezekben a megyékben
Szinte az egész országra másodfokú, narancs riasztást adtak ki a várható hőség miatt a következő napokra vonatkozóan.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


