Célkeresztben a hazai hírességek A fejlesztők körében egy új beruházás értékesítési stratégiájának a kidolgozásakor sokszor fejtörést okozhat az a kérdés, hogy elég egy jól csengő nevet adni a projektnek, vagy szükség lehet egy híres ember támogatásának megszerzésére is? A tengerentúlon és Dubaiban is hatásosan alkalmazott módszer hazánkban is elterjedt, a beruházások fejlesztői legtöbbször színészekkel, sportolókkal és más híres emberekkel próbálják népszerűsíteni a vállalkozásukat.
Hazánkban a "legyen a szomszédom" szlogen már-már szállóigévé vált, ezzel reklámozott ugyanis egy lakóparkot Kovács "Kokó " István, volt Olimpiai-, Világ- és Európa-bajnok ökölvívó. Azóta próbálkoztak a fejlesztők színészekkel és playmate-ekkel is, legújabb szerzeményük az egyik kereskedelmi csatornán elhíresült mentalista.Gálvölgyi János, a közelmúltban hatvanadik születésnapját ünneplő, Kossuth-díjas színművész a Heti Hetes egyik korábbi adásában elmondta, hogy felkérték egy projekt reklámarcának. Megtisztelőnek tartotta a megkeresést, de nem kívánt élni a lehetőséggel, úgy döntött, hogy nem adja az arcát egy építkezéshez.
Egy másik tehetséges színész, Csányi Sándor viszont nap, mint nap visszaköszön az újságok címlapjáról. A színész a hirdetéseken túl a fejlesztő cég által szervezett egyéb rendezvényeken is képviseltetni szokta magát. Megjelent a lakásvásáron, részt vett egy állatkerti rendezvényen és ételt is osztott a hajléktalanoknak a beruházó által szervezett akció keretében.A budai hegyoldalon éktelenkedő volt SZOT-szállóból átalakítással készülő luxus-apartmanokat most Uri Gellerrel hozták hírbe, talán a mentalista segíthet befejezni az évtizedes beruházást? A bűvésznek nincs könnyű dolga, mert korábbi lakáskeresései során amint megtudják, hogy ő a vevő, tekintettel a jelentős vagyonára azonnal megpróbálták feljebb srófolni az árakat.
A hazai és a tengerentúli tapasztalatok eltérnek egymástól. Amíg Amerikában akár a tényleges értékének a duplájáért is el lehet adni egy olyan ingatlant, aminek egy híres ember a tulajdonosa, addig hazánkban még nem jelent ekkora hozzáadott értéket. A reklámokkal inkább azt próbálják a potenciális vevők felé kommunikálni, hogy biztonságban vannak, ha ez a mindenki által ismert, neves ember náluk vesz lakást, akkor másnak sem lehet oka aggodalomra.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Hazánkban még mindig nagyon ár-érzékeny a lakáspiac, de ez a marketing-fogás eredményesnek bizonyulhat, mert a felmérések szerint egyre többen vannak azok, akik szívesen költöznek egy olyan társasházba, ahol híres emberek is laknak.
Michael Schumacher toronyház és Brad Pitt szálloda
Az Egyesült Arab Emirátusok az utóbbi időben a grandiózus építkezéseiről és a hihetetlen fejlesztéseiről híresült el. A csodaszámba menő projektek fővárosában, Dubaiban is híres emberek támogatását hívják segítségül az ingatlanok értékesítése során. A lakások sokkal könnyebben gazdára találnak a dúsgazdag európai és amerikai vevők körében, ha egy általuk ismert arc reklámozza a projektet.Nincs bevásárlás, megbízható alapanyagok utáni futkosás és hosszas konyhai előkészület. Nincs morfondírozás, hogy mit együnk ma, az étkezések tervezettek, könnyen elkészíthetőek.
Alig egy hónapja indult útjára a Designer Szörp by Gyulai Évi közösségi finanszírozási kampánya a Brancson.
A Brancs a hazai piacon egyedi koncepciójával és célközönségével gyakorlatilag indulása óta aktív résztvevője a startup világnak.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
-
Évek óta nem volt erre példa a lakáspiacon: komoly előnyhöz jutottak a lakásvásárlók
Hosszú évek tartó trend fordult meg a hazai lakáspiacon: a hirdetési idők meghosszabbodtak, és a keresleti piacról a kínálati piac felé mozdult el az ágazat.
-
Klasszikus Porsche – a jövő legélvezetesebb befektetése (x)
A márka gazdag történelmében szinte csak olyan modellt találunk, amely érdemes arra, hogy megőrizzék az utókornak.
GYŐR - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
VESZPRÉM - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
MISKOLC - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
DEBRECEN - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!


