3 °C Budapest

Mernél Uri Geller szomszédja lenni?

Pénzcentrum
2008. június 11. 05:40

Célkeresztben a hazai hírességek A fejlesztők körében egy új beruházás értékesítési stratégiájának a kidolgozásakor sokszor fejtörést okozhat az a kérdés, hogy elég egy jól csengő nevet adni a projektnek, vagy szükség lehet egy híres ember támogatásának megszerzésére is? A tengerentúlon és Dubaiban is hatásosan alkalmazott módszer hazánkban is elterjedt, a beruházások fejlesztői legtöbbször színészekkel, sportolókkal és más híres emberekkel próbálják népszerűsíteni a vállalkozásukat.


Vajon kiüti a rossz szomszédokat? (Forrás: www.monokli.com)
Hazánkban a "legyen a szomszédom" szlogen már-már szállóigévé vált, ezzel reklámozott ugyanis egy lakóparkot Kovács "Kokó " István, volt Olimpiai-, Világ- és Európa-bajnok ökölvívó. Azóta próbálkoztak a fejlesztők színészekkel és playmate-ekkel is, legújabb szerzeményük az egyik kereskedelmi csatornán elhíresült mentalista.

Gálvölgyi János, a közelmúltban hatvanadik születésnapját ünneplő, Kossuth-díjas színművész a Heti Hetes egyik korábbi adásában elmondta, hogy felkérték egy projekt reklámarcának. Megtisztelőnek tartotta a megkeresést, de nem kívánt élni a lehetőséggel, úgy döntött, hogy nem adja az arcát egy építkezéshez.


Csányi egy "elefánt" reklámarca lett (Forrás: www.elephant.hu)
Egy másik tehetséges színész, Csányi Sándor viszont nap, mint nap visszaköszön az újságok címlapjáról. A színész a hirdetéseken túl a fejlesztő cég által szervezett egyéb rendezvényeken is képviseltetni szokta magát. Megjelent a lakásvásáron, részt vett egy állatkerti rendezvényen és ételt is osztott a hajléktalanoknak a beruházó által szervezett akció keretében.

A budai hegyoldalon éktelenkedő volt SZOT-szállóból átalakítással készülő luxus-apartmanokat most Uri Gellerrel hozták hírbe, talán a mentalista segíthet befejezni az évtizedes beruházást? A bűvésznek nincs könnyű dolga, mert korábbi lakáskeresései során amint megtudják, hogy ő a vevő, tekintettel a jelentős vagyonára azonnal megpróbálták feljebb srófolni az árakat.

A hazai és a tengerentúli tapasztalatok eltérnek egymástól. Amíg Amerikában akár a tényleges értékének a duplájáért is el lehet adni egy olyan ingatlant, aminek egy híres ember a tulajdonosa, addig hazánkban még nem jelent ekkora hozzáadott értéket. A reklámokkal inkább azt próbálják a potenciális vevők felé kommunikálni, hogy biztonságban vannak, ha ez a mindenki által ismert, neves ember náluk vesz lakást, akkor másnak sem lehet oka aggodalomra.

Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!

A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)

Hazánkban még mindig nagyon ár-érzékeny a lakáspiac, de ez a marketing-fogás eredményesnek bizonyulhat, mert a felmérések szerint egyre többen vannak azok, akik szívesen költöznek egy olyan társasházba, ahol híres emberek is laknak.

Michael Schumacher toronyház és Brad Pitt szálloda

Az Egyesült Arab Emirátusok az utóbbi időben a grandiózus építkezéseiről és a hihetetlen fejlesztéseiről híresült el. A csodaszámba menő projektek fővárosában, Dubaiban is híres emberek támogatását hívják segítségül az ingatlanok értékesítése során. A lakások sokkal könnyebben gazdára találnak a dúsgazdag európai és amerikai vevők körében, ha egy általuk ismert arc reklámozza a projektet.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. december 14. vasárnap
Szilárda
50. hét
December 14.
Advent (3.)
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?