21 °C Budapest

Mernél Uri Geller szomszédja lenni?

Pénzcentrum
2008. június 11. 05:40

Célkeresztben a hazai hírességek A fejlesztők körében egy új beruházás értékesítési stratégiájának a kidolgozásakor sokszor fejtörést okozhat az a kérdés, hogy elég egy jól csengő nevet adni a projektnek, vagy szükség lehet egy híres ember támogatásának megszerzésére is? A tengerentúlon és Dubaiban is hatásosan alkalmazott módszer hazánkban is elterjedt, a beruházások fejlesztői legtöbbször színészekkel, sportolókkal és más híres emberekkel próbálják népszerűsíteni a vállalkozásukat.


Vajon kiüti a rossz szomszédokat? (Forrás: www.monokli.com)
Hazánkban a "legyen a szomszédom" szlogen már-már szállóigévé vált, ezzel reklámozott ugyanis egy lakóparkot Kovács "Kokó " István, volt Olimpiai-, Világ- és Európa-bajnok ökölvívó. Azóta próbálkoztak a fejlesztők színészekkel és playmate-ekkel is, legújabb szerzeményük az egyik kereskedelmi csatornán elhíresült mentalista.

Gálvölgyi János, a közelmúltban hatvanadik születésnapját ünneplő, Kossuth-díjas színművész a Heti Hetes egyik korábbi adásában elmondta, hogy felkérték egy projekt reklámarcának. Megtisztelőnek tartotta a megkeresést, de nem kívánt élni a lehetőséggel, úgy döntött, hogy nem adja az arcát egy építkezéshez.


Csányi egy "elefánt" reklámarca lett (Forrás: www.elephant.hu)
Egy másik tehetséges színész, Csányi Sándor viszont nap, mint nap visszaköszön az újságok címlapjáról. A színész a hirdetéseken túl a fejlesztő cég által szervezett egyéb rendezvényeken is képviseltetni szokta magát. Megjelent a lakásvásáron, részt vett egy állatkerti rendezvényen és ételt is osztott a hajléktalanoknak a beruházó által szervezett akció keretében.

A budai hegyoldalon éktelenkedő volt SZOT-szállóból átalakítással készülő luxus-apartmanokat most Uri Gellerrel hozták hírbe, talán a mentalista segíthet befejezni az évtizedes beruházást? A bűvésznek nincs könnyű dolga, mert korábbi lakáskeresései során amint megtudják, hogy ő a vevő, tekintettel a jelentős vagyonára azonnal megpróbálták feljebb srófolni az árakat.

A hazai és a tengerentúli tapasztalatok eltérnek egymástól. Amíg Amerikában akár a tényleges értékének a duplájáért is el lehet adni egy olyan ingatlant, aminek egy híres ember a tulajdonosa, addig hazánkban még nem jelent ekkora hozzáadott értéket. A reklámokkal inkább azt próbálják a potenciális vevők felé kommunikálni, hogy biztonságban vannak, ha ez a mindenki által ismert, neves ember náluk vesz lakást, akkor másnak sem lehet oka aggodalomra.

LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!

A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 899 074 forintot 20 éves futamidőre már 6,42 százalékos THM-el,  havi 145 468 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,93% a THM, míg a MagNet Banknál 6,87%; az Erste Banknál 6,89%, a  Raiffeisen Banknál 7,00%, a K&H Banknál pedig 7,28%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)

Hazánkban még mindig nagyon ár-érzékeny a lakáspiac, de ez a marketing-fogás eredményesnek bizonyulhat, mert a felmérések szerint egyre többen vannak azok, akik szívesen költöznek egy olyan társasházba, ahol híres emberek is laknak.

Michael Schumacher toronyház és Brad Pitt szálloda

Az Egyesült Arab Emirátusok az utóbbi időben a grandiózus építkezéseiről és a hihetetlen fejlesztéseiről híresült el. A csodaszámba menő projektek fővárosában, Dubaiban is híres emberek támogatását hívják segítségül az ingatlanok értékesítése során. A lakások sokkal könnyebben gazdára találnak a dúsgazdag európai és amerikai vevők körében, ha egy általuk ismert arc reklámozza a projektet.

Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. július 10. csütörtök
Amália
28. hét
Ajánlatunk
  • Újabb okosórás fizetést vezet be a Gránit Bank (x)

    A Garmin és a Xiaomi okosórákon is érintésmentesen fizethetnek a napokban élesített fejlesztés révén a Gránit Bank ügyfelei. A bank az innovációval tovább bővítette a gyors és kényelmes fizetési megoldásainak körét.

EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2025. július 10. 08:16