Újszerű izgalmas terméket vezet be az Otthon Centrum áprilistól, a szolgáltatás bevezetését piaci elemzés előzte meg. A kétezer megkérdezett válaszaiból kiderült, hogy Budapesten az ingatlanok 42 %-át, a belvárosban - a nyugat-európai átlagot elérő - 65 %-át közvetítőn keresztül értékesítették - közölte Kühne Kata a cég ügyvezető igazgatója
A közvetítő cégek legnagyobb konkurenciája még minid a magán értékesítők, országos átlagban a közvetített ingatlanok 67 %-át magán ügynökök értékesítik, a hálózatoknak még van tere a fejlődésre. Ennek érdekében vezetik be új terméküket az értékesítési garanciát. A hálózatok között az Otthon Centrum és a Duna House bár uralja a piacot, mindkét cég lépett és nehezen másolható egyedi értékesítési stratégiával próbálja megtartani versenyelőnyét.
Az OC célkitűzései között szerepel a kizárólagos megbízási szerződések aránya két év alatt az összes megbízás közül 30 %-ról 50 %-ra növekedjen. Az eladók cégbe vetett bizalma folyamatosan növekszik, az együttműködés hatékonyabb értékesítéshez vezet. Versenytárs nélkül egy értékesítő valós információkkal rendelkezik az ingatlanról, nem fordulhat elő, hogy különböző irodákban eltérő információkkal szembesül az érdeklődő.
Az értékesítés során két szék közé eshet a vevő, ha a több közvetítő ajánlatára várva a potenciális vevő továbbáll a túlkínálat miatt. Egy tanácsadóval fokozott bizalom alakulhat ki, gyorsabban megvalósulhat az üzlet.
A piaci helyzet indokolta az értékesítési garancia bevezetését. A cég statisztikái szerint a megbízások felét 50 napon belül értékesíteni tudják. A cég kompenzációt fizet, amennyiben 6 hónapon belül nem adja el a lakást és az azt követő 3 hónapban a megbízónak a korábban megjelölt irányáron, vagy felette sikerül értékesíteni a lakást olyan érdeklődőnek, aki még nem látta a lakást.
A célpiac az 5 millió forint feletti használt lakóingatlanok. A díjmentes alap szolgáltatás keretében a tulajdonos 200 ezer és 600 ezer forint közötti kömpenzációt fizet, a prémium szolgáltatás 30 ezer forintba kerül az eladónak, de itt 500 ezer és 1,5 millió forint közötti "kártérítés " illeti meg a tulajdonost, ha ügyesebb, mint a közvetítő.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A cég röviden a innováció megbízhatóság és hatékonyság háromszöggel indokolja, hogy érdemes bennük megbízni. A termékfejlesztés versenyelőnyt teremt az értékesítési piacon, a garanciának köszönhetően megbízhatunk a cégben és egy országos hálózat 600 tanácsadója dolgozik azon, hogy minél előbb eladják a lakásunkat.
A módszer külföldről ered, a francia April viszontbiztosítóval közösen dolgozták ki a terméket. A hazai piac lefedettsége indokolttá teszi a termék bevezetését, ahol eleve az eladások 90 %-át ügynökök végzik, ott nem sok értelme lenne.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








