Az Otthon Centrum az elmúlt másfél évben megduplázta irodáinak számát, és 2007. szeptemberében megnyitotta századik irodáját. "A társaság jelen van Budapest minden kerületében, valamint az ország 13 megyéjében. Hosszú távon 80 budapesti és 60 vidéki iroda kialakítását tűztük ki célul, az ország minden megyéjének lefedésével" mondta el Kühne Kata, ügyvezető igazgató. Az Otthon Centrum az értékesített ingatlanok 2006. évi volumene - mintegy 5000 tranzakció -, irodái és tanácsadóinak száma - közel 800 munkatárs - alapján a hazai ingatlanközvetítői piac első számú szereplője. A társaság adatbázisában jelenleg közel 13 ezer elérhető ingatlan szerepel.
Az Otthon Centrum 1999. évi megalapítása óta a lakossági ingatlanközvetítői piac vezetőjévé vált. Az új lakásfinanszírozási rendszer bevezetése és a makro-ökonómiai változások jelentős fellendülést eredményeztek az újonnan épülő magyarországi lakóingatlanok kínálati és keresleti oldalán egyaránt. E piaci tendenciákat felismerve indult el az Otthon Centrum, az új építésű lakóingatlanok céges központjaként. Megértve a "helyismeret és a minőségi elvárások" fontosságát a lakossági szegmensben, a társaság kialakította saját franchise hálózatát, amely biztosította, és ma is biztosítja a piacvezető szerep megtartását.
Az új- és használt ingatlanok forgalmazása mellett a hálózat HitelCenterében teljes körű, díjmentes hitelközvetítés érhető el minden irodában, az érdeklődők a szakmai tanácsadás mellett 27 banki és pénzintézeti partner kínálatából választhatnak. 2006 óta a hálózat biztosítási szolgáltatásokat is kínál ügyfeleinek. A franchise rendszer jelentős támogatást nyújt országszerte a partnerek számára is, az eredmények azt mutatják, hogy a hálózat tagjaként jelentősen nőtt hatékonyságuk és jövedelmezőségük. Az OC tapasztalatai szerint az ügyfelek a piaci átlagnál gyorsabban találják meg az elvárásaiknak megfelelő ingatlant, a hálózat munkatársai által eladott ingatlanok 50 százaléka kevesebb, mint 51 napon belül kerül értékesítésre.
Az Otthon Centrumot a Magyar Ingatlanszövetség az elmúlt 8 év mindegyikében az "Év Ingatlanforgalmazójának" választotta, és a társaság 2007-ben a Superbrands elismerést is megkapta.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml