Az Otthon Centrum az elmúlt másfél évben megduplázta irodáinak számát, és 2007. szeptemberében megnyitotta századik irodáját. "A társaság jelen van Budapest minden kerületében, valamint az ország 13 megyéjében. Hosszú távon 80 budapesti és 60 vidéki iroda kialakítását tűztük ki célul, az ország minden megyéjének lefedésével" mondta el Kühne Kata, ügyvezető igazgató. Az Otthon Centrum az értékesített ingatlanok 2006. évi volumene - mintegy 5000 tranzakció -, irodái és tanácsadóinak száma - közel 800 munkatárs - alapján a hazai ingatlanközvetítői piac első számú szereplője. A társaság adatbázisában jelenleg közel 13 ezer elérhető ingatlan szerepel.
Az Otthon Centrum 1999. évi megalapítása óta a lakossági ingatlanközvetítői piac vezetőjévé vált. Az új lakásfinanszírozási rendszer bevezetése és a makro-ökonómiai változások jelentős fellendülést eredményeztek az újonnan épülő magyarországi lakóingatlanok kínálati és keresleti oldalán egyaránt. E piaci tendenciákat felismerve indult el az Otthon Centrum, az új építésű lakóingatlanok céges központjaként. Megértve a "helyismeret és a minőségi elvárások" fontosságát a lakossági szegmensben, a társaság kialakította saját franchise hálózatát, amely biztosította, és ma is biztosítja a piacvezető szerep megtartását.
Az új- és használt ingatlanok forgalmazása mellett a hálózat HitelCenterében teljes körű, díjmentes hitelközvetítés érhető el minden irodában, az érdeklődők a szakmai tanácsadás mellett 27 banki és pénzintézeti partner kínálatából választhatnak. 2006 óta a hálózat biztosítási szolgáltatásokat is kínál ügyfeleinek. A franchise rendszer jelentős támogatást nyújt országszerte a partnerek számára is, az eredmények azt mutatják, hogy a hálózat tagjaként jelentősen nőtt hatékonyságuk és jövedelmezőségük. Az OC tapasztalatai szerint az ügyfelek a piaci átlagnál gyorsabban találják meg az elvárásaiknak megfelelő ingatlant, a hálózat munkatársai által eladott ingatlanok 50 százaléka kevesebb, mint 51 napon belül kerül értékesítésre.
Az Otthon Centrumot a Magyar Ingatlanszövetség az elmúlt 8 év mindegyikében az "Év Ingatlanforgalmazójának" választotta, és a társaság 2007-ben a Superbrands elismerést is megkapta.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








