Nehezen megy a ház eladása? Nem akad megfelelő vevő? Vagy nincs megfelelő árajánlat? Valamelyest segíthet a helyzeten, ha megfelelő elrendezésű garázzsal rendelkezik a ház. Egy rendezett garázs sokat lendíthet az eladási ügyleten, de túlzott reményeket ne fűzzünk hozzá.
Tiszta garázs, rendes ház?
Mint tudjuk, minden az első benyomáson múlik. Ez a lakásvásárlás terén sincs másképp, sőt kiemelt figyelmet élvez, hiszen a vevők a látogatás alkalmával ítélik meg, hogy megfelelő otthon lesz-e a későbbiek során az eladásra kínált ház.
Ebben nyújthat nagy segítséget, ha a garázs megfelelő elrendezésű, felszereltségű, illetve rendezett képet mutat. Ingatlanpiaci szakértők egyetértenek abban, hogy az egész ház megítélésén sokat lendíthet (még akkor is, ha esetleg az árat nem srófolja feljebb), ha a vevőkre pozitív hatással van a garázs.
Ráadásul ezt elősegíti az a tendencia is, amelyet az Egyesült Államokban készített felmérések támasztanak alá. Ezek szerint a garázs egyre fontosabb helyet tölt be a családok mindennapi életében. Gyakori, hogy az alapvetően a járművek tárolására szolgáló helység is a lakhely szerves részévé válik. A Jeld-Wen legutóbbi felmérése szerint pedig a férfiak 42, a nők 41 százaléka a garázson keresztül jut be a házba, vagyis a bejárati ajtó szerepét lassanként felváltja a garázskapu.
Élelmeseké a világ
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Ezt, valamint a tárolási eszközök iránti megnövekedett igényt úgy tűnik igyekeznek kihasználni az üzleti életben is. 2006-ban a garázs-tárolási iparág piaca 1 milliárd dollárt tett ki a Specialist in Business Information (SBI) piackutató cég szerint, a sufni-tárolási iparág pedig 520 millió dolláros piaccal rendelkezett. Az SBI szerint a kettő együtt 2011-re összesen majd 2 milliárd dolláros piacot fog kitenni.
Egyre szélesebb körűvé válik a tárolási alkalmatosságok, sőt az ehhez kapcsolódó szolgáltatások piaca is. Ha valaki csak saját magában bízik, néhány száz dollárból kijöhet a garázs helyrepofozása. Az előkelőbb polcok, tárolók már önmagában többe kerülnek ennél, 1000 - 20 000 dollárt (182 000 - 3,7 millió forintot) is kérhetnek értük.
Ha mindent egy cégre bízunk, akkor a pénztárcánkat is fel kell készíteni. A GarageTrek például az összes munkát elvégzi helyettünk, cserébe 2500 - 46 000 dollárt (455 000 - 8,4 millió forintot) kér. A cég vezérigazgatója szerint az átlagos munkadíj 9000 dollár (1,6 millió forint) körül mozog.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








