Az előzetes becslések szerint közel 11 százalékos forgalombővülést tudhat maga mögött az Egyesült Államok luxusingatlan-piaca, 2007-ben pedig további növekedésre számítanak a szakértők, amelyet véleményük szerint legfőképpen a dinamikusan növekvő vállalati profitok és az öt Wall Street-i óriás teljesítménye indokol.
Az 5 millió dollár feletti értékű ingatlanok forgalmának megugrása a szakértők szerint azonban a 2006-ban mélypontot elérő és onnan kilábalni látszó ingatlanpiac résztvevői számára is jó hír, mert luxus piaci forgalom bővülése magával húzhatja azt, további növekedést generálva a piacon.
2006 legdrágább amerikai ingatlanja, a Manhattantől 5 kilométerre fekvő, 63 hektárnyi birtok összesen 58 millió dollárért azaz 11,3 milliárd forintért került a Advanced Photonix ügyvezetőjének birtokába. A 930 négyzetméteres kastély mellett több vendégház, medence és teniszpálya is benne foglaltatott az árban az Institute for Luxury Home Marketing értesülései szerint.
Bár a fent említett összeg hallatán valószínűleg legtöbbünknek leesik az álla, "a mindenidők legdrágább ingatlanja" címet mégsem szerezte meg a manhattani kúria, az továbbra is az egy évvel korábban elkelt Palm Beach-i vízparti ingatlané maradt, amelyért új tulajdonosa nem kevesebb mint 70 millió dollárt adott ki.
A szervezet információi szerint azonban ezek az összegek messze elmaradnak a világ legtöbbet érő ingatlanjaiért elkértektől, a pillanatnyi győztes nem kis meglepetésre Nagy-Britanniában található: a windsori kastélytól nem messze található 103 szobás Updown Courtért ugyanis 139 millió dollárt szeretne kapni jelenlegi tulajdonosa.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml