Új divat ütötte fel a fejét: borokat gyűjtenek a tehetősebb amerikaiak, s az sem mindegy, hogy a begyűjtött üvegeket hogyan, hol tárolják.
10-15 évvel ezelőtt még ferde szemmel tekintettek az amerikaiak a borokra. Steven Del Duca, a The Wine Enthusiast Companies tervezési igazgatója szerint ez annak köszönhető, hogy a borfogyasztás akkor még nem volt szerves része az amerikai kultúrának. Ma már azonban megismerték az amerikaiak is a borfogyasztás különlegességét, s egyre többen vágynak arra, hogy kedvenc boraik elérhető közelségbe kerüljenek.
Így egyre nagyobb divat a palackok otthoni tárolásának kialakítása. Sokan már akkor szeretnének ilyen helyiséget kialakítani, mikor még nem is rendelkeznek borkollekcióval. Néhány kivitelező pedig opcióként ajánlja fel a borospincét, csakúgy, mint egy dolgozószobát, vagy kamrát. Del Duca szerint ők így kívánják megkülönböztetni magukat a versenytársaiktól.
Egy borospince kialakítása azonban nem kíméli a pénztárcát, mindenképpen szükséges a megfelelő körülmények (szigetelés, pára, hőmérséklet) kialakítása. Általánosságban egy 2 000 palackos gyűjtemény tárlóhelyének kialakítása 30 000 és 50 000 dollár között mozog (6 - 10 millió forint). Ugyanakkor ez a költség a gyűjtemény értékéhez képest elenyésző, egy ügyfél palackjainak összértéke például 200 000 dollárra tehető (41 millió forint).
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








