Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
Legújabb számlacsomag körképünk meglepetése az OTP Simple számlacsomagja, melynek új kondícióival a többi bank nehezen tud versenyezni. A tranzakciós díj bevezetése után közel fél évvel átlagos számlahasználat esetén évente közel 10 ezer forintba kerül a számlavezetés a legolcsóbb bankban. Nézz körül te is, hogy jó helyen bankolsz-e?
Nem újdonság az OTP Simple számlacsomagja, bár még a bank honlapján sem találjuk meg a kondícióit, ugyanis a bank ügyel arra, hogy ne mosódjon össze a számlacsomag és a bank neve. Ezért a Simple oldalán is csak alul találjuk meg az OTP logóját. A bank hivatalos oldalán meg hiába keressük ezt a számlacsomagot a többi között, érdemes tehát alaposan tájékozódni vagy direkt a Simple számlacsomagra is rákérdezni a fiókokban, hiszen számításaink szerint ez sokkal kedvezőbb, mint a bank többi terméke. Ráadásul már eltörölték a korhatárt is, 35 év felett 150 ezer forintos jóváírással tehát bárkinek lehet a legnagyobb magyar bankban is olcsó bankszámlája.
A legnagyobb bankok ajánlatait hasonlítottuk össze átlagos számlahasználat mellett, ami 1 db eseti utalás 10 000 Ft összértékben, 3 db csoportos beszedés 30 000 Ft összértékben, 1 db készpénz felvétel saját ATM-ből 30 000 Ft értékben és 1 db kp felvétel idegen ATM-ből 30 000 Ft értékben tartalmaz. A BankRáció.hu kalkulátorával személyre is szabott ajánlatok közül válogathatsz.

Az OTP csomagjáról még néhány szót, hiszen elsőként került fel egyáltalán a listánkra. A számlacsomag alapból ingyenes, de így a készpénzfelvét például pénzbe kerül. 299 forintért megvásárolható több ugynevezett modul, amivel például 2 készpénzfelvételt kaphatunk. Ezt a számlacsomag díjaként tüntettük fel, pedig valójában ez az ATM használatot terheli. Van még sms modul, amivel az értesítések lesznek ingyenesek, érdemes személyre szabni ezt a számlát.
Éves díjak tekintetében 100 forinttal sincs lemaradva a második helyen az FHB aktív számlája, amihez 120 ezer forintos jóváírás szükséges. Második éves költségeket összehasonlítva dobogós még az Unicredit Nonstop+ számlája, de ez már több ezer forinttal is többi kerül a fenti tranzakciók mellett. A legjobb nem Simple OTP-s számla közel 30 ezer forintba kerül havonta az ügyfeleknek, tehát bankon belül is óriási a különbség, érdemes lehet váltani.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








