Megjelent a Magyar Közlönyben az a jogszabály-módosítás, amely megemeli az ingyenes készpénzfelvétel értékhatárát a lakossági ügyfelek számára.
A klasszikus plasztik kártya mellett, elsőként vezeti be a digitális SZÉP kártyát a K&H. Az innovatív megoldás a pénzintézet meglévő és új számlatulajdonosai számára elérhető és a digitális bankkártyákhoz hasonlóan működik, azaz érintésmentesen terminálnál, illetve okoseszközös fizetés esetén használható, a megjelölt elfogadóhelyeken.
Még tovább bővül a mobiltelefonunkkal kényelmesen, egyszerűen elvégezhető funkciók száma. A pénzintézet a SZÉP kártya szolgáltatók közül elsőként teszi digitálisan is lehetővé a juttatás felhasználását a hagyományos plasztik kártya mellett. A digitális SZÉP kártya bevezetése a pénzintézet stratégia partnere, a Mastercard közreműködésével valósult meg. Az innovatív szolgáltatást azok a meglévő és új SZÉP kártya birtokosok és egyben pénzintézetnél bankszámlával rendelkező ügyfelek érik el, akiknek NFC funkcióval és iOS vagy Android operációs rendszerrel rendelkező telefonjuk, illetve Apple Watch okosórájuk van.
Az új szolgáltatáshoz nem szükséges külön szerződés, csupán a mobilbankban hozzá kell rendelni a kártyát az Apple Wallet-hez vagy a Google Pay-hez. A pénzintézet lakossági ügyfelei az innovatív fizetés mellett további kényelmi megoldást is használhatnak: számukra az egyenleg lekérdezés és a tranzakciós előzmények is automatikusan elérhetők a pénzintézet mobilbankjában. A digitális SZÉP kártya elfogadóhelyek listáját a K&H SZÉP kártya oldalon lehet megtekinteni, melyek száma folyamatosan bővül és a teljes elfogadói hálózat várhatóan 2024 közepére kerül lefedésre.
Ma már az okoseszközökön keresztül intézzük a mindennapi dolgainkat, így a mobiltelefonnal és okosórával történő fizetés is dinamikusan növekszik. Az év első tíz hónapjában már óránként átlagosan több mint 6700 okoseszközös fizetést bonyolítottak ügyfeleink. Miért ne lehetne ez így a SZÉP kártya esetében is?
– mondta Molnár Gergő, a K&H lakossági marketing vezetője. A közlemény szerint az új fizetési lehetőség bevezetése még tovább erősítheti a SZÉP kártya használatot, ami az elmúlt hónapban egyébként is rendkívül megugrott: a jóváírt összegek 41 százalékkal, míg a költések 35 százalékkal emelkedtek tavaly októberhez képest. Ebben szerepet játszott az elfogadóhelyek számának folyamatos emelkedése, illetve az is, hogy a hideg élelmiszervásárlás aránya tovább erősödött. A szeptemberi 31,5 százalékhoz képest ugyanis októberben már a teljes K&H SZÉP kártya forgalom 33,8 százalékát ez tette ki.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








