A Pénzcentrum 2025. december 15.-i hírösszefoglalója, deviza árfolyamai, a hatoslottó nyerőszámai, heti akciók és várható időjárás egy helyen!
Újabb trükkös módszerrel lopják a magyarok pénzét: riadót fújtak a hatóságok, ez nem játék
Telefonos csalók adathalász program letöltésére próbálhatják rávenni a bankok és a kincstár ügyfeleit, ezzel szerezve meg gyanútlan emberek számlaadatait - hívta fel a figyelmet a Magyar Államkincstár hétfői közleményében.
A magukat banki ügyintézőnek kiadó telefonálók leggyakrabban gyanús tranzakcióra hivatkozva keresik meg az ügyfelet, és felkínálják segítségüket a visszaélés megakadályozására.
Megoldásként felajánlják egy "vírusirtó" vagy "biztonsági applikáció" letöltését az alkalmazásáruházakból, amellyel valójában a távoli hozzáférést teszik lehetővé az adott eszközhöz - fejtették ki.
Figyelmeztettek arra, hogy az alkalmazás letöltésével a csalók szabadon hozzáférhetnek az ügyfél számlájához. Az államkincstár azt javasolja ügyfeleinek: ha gyanús hívást kapnak, azonnal mondjanak nemet, bontsák a vonalat és jelentsék az esetet a kincstár 1811-es telefonszámán.
A csalások felderítésére a Magyar Államkincstár egyetlen esetben sem kéri alkalmazás letöltését vagy jelszó kiadását az ügyfeleitől - húzták alá a sajtóközleményben.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








