A PayPal már eddig is 30 milliárd dollárnyi hitelt adott ki, most saját bankkal gyorsítaná tovább a növekedést.
Gátlástalan csalók fosztogatják a magyar bankszámlákat: így cserkészik be a gyanútlanokat
Az utóbbi időszakban megszaporodtak a Takarékbank ügyfeleit célzó adathalász kísérletek, amelyek során a csalók személyes adatokat próbálnak megszerezni. Az adathalászok legújabb módszere, hogy a Google és a Bing keresőjében hirdetik csaló oldalaikat.
Az elmúlt időszakban számos bejelentés érkezett a Takarékbankhoz, amely szerint adathalász linkre kattintottak a Google vagy a Bing keresőjéből.
A bank szakemberei a következőket javasolják az ügyfeleknek biztonságuk érdekében:
- Soha ne a böngésző keresőjén keresztül keressenek rá a bank vagy bankjuk internetbankjának oldalára (pl. Google). Minden esetben a bank hivatalos honlapjáról nyissák meg az internetbankot.
- Ellenőrizzék a böngésző címsorában szereplő címet, és amennyiben nem a https://www.takarekbank.hu/netbank vagy a netbank.takarekbank.hu cím szerepel, vagy nem „.hu”-ra végződik a cím, azonnal zárják be a böngészőt.
- Minden esetben olvassák el az SMS-ben kapott jóváhagyó kódot tartalmazó üzenetet, ellenőrizve, mihez adják jóváhagyásukat.
- A bank applikációjával történő jóváhagyás esetén mindig ellenőrizzék az aláírandó tranzakciót vagy módosítást jóváhagyás előtt.
- Amennyiben bizonytalanok a Takarékbanktól kapott üzeneteket illetően (pl. nem ők indították a tranzakciót vagy applikáció telepítést vagy idegen nyelvű SMS érkezik), azonnal hívják a bank telefonos ügyfélszolgálatát a 06 1 311 3110-es telefonszámon.
- Amennyiben megnyitották a hivatkozást és megadták az adataikat, azonnal keressék fel a bank ügyfélszolgálatát és függesszék fel netbankjogosultságukat!
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








