Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Elengedhetetlenül szükséges az alapvető pénzügyi fogalmak ismerete ahhoz, hogy az iskolapadból kikerülő fiatalok korszerű tudással rendelkezzenek - mondta a nemzetgazdasági miniszter a pénzügyi alapismeretekről tartott tanóra keretében gimnazistáknak szerdán Budapesten.
A Nemzetgazdasági Minisztériumnak az MTI-hez eljuttatott közleménye szerint Varga Mihály a Pénz7 programsorozat keretében, a II. kerületi Klebelsberg Kuno Általános Iskola és Gimnázium 11. osztályos diákjainak tartott miniszteri különórán hangsúlyozta: a szakmai szervezetekkel és a pénzintézetekkel együtt el kell érni, hogy a magyar fiatalok ismerjék és értsék az alapvető pénzügyi kifejezéseket, hogy körültekintően dönthessenek, amikor egy-egy pénzügyi terméket kiválasztanak.Varga Mihály a rendhagyó órát követően elmondta: a nemzetgazdasági tárca a pénzügyi tudatosság mellett a vállalkozások indításához szükséges ismeretek és kompetenciák elsajátítását is támogatni kívánja. A 2016-2017-es tanévtől országosan elérhető önkéntes vállalkozói adatbázist kívánnak létrehozni, amely támogatja az iskola és a vállalkozói szféra közötti kapcsolatfelvételt.
Az eredmények között adott számot a miniszter arról, hogy a jövő tanévtől Pénzügyi tudatosság és gazdálkodás témahét címmel pénzügyi és vállalkozói ismeretek egyaránt megjelennek majd a köznevelési intézmények tanrendjében - írják.
A Magyar Bankszövetség szervezésében, a Pénziránytű Alapítvány szakmai támogatásával megvalósuló programban idén március 7-11. között több mint 100 ezer diák osztályfőnöki órákon ismerkedhetett meg az őket is érintő hétköznapi pénzügyi témákkal, a megtakarítások alapkérdéseivel - áll a közleményben.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








