A CIB Bank szerda este megjelent tájékoztatása szerint a bank 11 fiókját zárja be két hét múlva. Ezek közül 7 fiók budapesti. A bank későbbi közleménye arra is kitért, hogy miért van szükség az átalakításokra.
A CIB Bank közleménye szerint azért van szükség a fiókbezárásokra, mert így maradhat a bank erős piaci szereplő a - sokszor kedvezőtlenül - változó gazdasági körülmények és külső feltételek közepette.
"Ennek részeként kerül sor átalakításokra. Egyrészt arról döntöttünk, hogy bezárjuk a jelenlegi kilátások alapján nem fenntartható fiókokat, emellett alig egy hete bővítettük a hálózatot a KÖKI Terminál bevásárlóközpontban egy új értékesítési egységgel" - fogalmaz a CIB közleménye, vagyis a nettó fiókcsökkentés valójában 10.
A vidéki fiókok közül a bezárás Tatabányát, Százhalombattát, Székesfehérvárt és Gödöllőt érinti. A bezárásra ítélt CIB-fiókok listáját alábbi táblázatunk foglalja össze.

-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







