Rengeteg magyar fektette ide a pénzét: most látszik csak igazán, mekkora bukta lehet belőle 2026-ban
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Egyre nagyobb harcra kényszerülnek a bankok az új számlavezető ügyfelek megszerzéséért. Ezért sorra indulnak az akciók. A kliensek elsősorban a számlavezetési díjat és az ATM használat költségét nézik, de többen még mindig macerásnak tartják a bankváltást - írja a Világgazdaság.
Az elmúlt 3 év válságos időszaka alatt többen racionalizálták kiadásaikat, a banki ügyfelek száma nem, de a vezetett bankszámlák száma csökkent. Azok, akik korábban több hitelintézetben is vezettek számlát, egyet kiválasztva leépítették banki kapcsolataikat.
Az akciók között megtalálható a szokásos ingyenes számlavezetés, ezt több bank is kínálja. Újdonság, hogy az Erste a számlanyitás mellé 15 ezer forintot jóváír az ügyfélnek. De minden akció ellenére a legtöbben az ATM használati díj alapján választják ki a bankjukat.
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


