Az UEFA Bajnokok Ligája szombati, a spanyol fővárosban sorra kerülő döntője csak szerencsésen végződhet az UniCredit Csoport számára. A döntőbe jutott mindkét csapat - az FC Bayern München és az FC Internazionale Milan egyaránt - az európai bankcsoport jelentős hazai piacának számító országokból érkezik, hiszen az olasz után éppen a német a csoport második legnagyobb piaca.
Mi több, a két csapatot különleges kapcsolat fűzi a hivatalos partnerhez: az FC Internazionale Milánó futballszimbóluma, a városnak, ahol az UniCredit Csoport központja is található, az FC Bayern Münchent pedig már hosszú ideje támogatja a HypoVereinsbank (az UniCredit német leányvállalata).
Ez a párosítás jelenti a koronát a csoport számára az UEFA Bajnokok Ligája hivatalos partnereként vállalt rendkívül sikeres első szezonján. Alessandro Profumo, az UniCredit Csoport vezérigazgatója egy dologban már biztos: "A 2010-es madridi döntő első győztese az UniCredit."
A márkaismertség
Az UniCredit számára az UEFA Bajnokok Ligájához, a világ legfontosabb klubszintű versenysorozatához kapcsolódóan a 2009-2012-es időszakra vállalt partnerség egyik kiemelt célja, hogy mind a 22 piacán növelje márkájának ismertségét és támogassa az egyes országok márkanévváltási projektjeit.
Európa legrangosabb futballbajnoksága hatásos csoportszintű kommunikációs eszköz az UniCredit számára, egyúttal a megszerzett partneri jogok szinte mindegyike megjelent a helyi kommunikációs kampányok elemeként is. Ily módon tehát a helyi márkák és azok értékesítési törekvései is támogatást kapnak.
Az első szezon végén - a kommunikációs és motivációs eszközök intenzív alkalmazásának és a csoport munkatársai elkötelezettségének köszönhetően - az együttműködés sikere jól látható. A partneri együttműködés ismertsége gyorsan növekszik. Különösen más támogatók első évi eredményeivel összehasonlítva nyilvánvaló az UniCredit átlag feletti teljesítménye.
"Nagyon érdekes látni, hogy a legtöbb országban azok körében, akik tudják, hogy az UniCredit az UEFA Bajnokok Ligája hivatalos partnere, a vásárlási szándék és márkánk kedveltsége kétszer nagyobb, mint azok körében, akik számára ez nem ismert" - jegyezte meg Alessandro Profumo.
A partneri együttműködés csoporton belüli egyesítő erőnek is bizonyult: növelte a kollégákban az összetartozás érzését. A partnerség valódi előnyöket hordoz a munkatársak számára, és felgyorsította a csoportszintű kapcsolatok és folyamatok fejlődését is.
Az UEFA Champions League Trophy Tour
Az UniCredit egyik legfontosabb kezdeményezése UEFA Champions League Trophy Tour, amelynek során a kupa öt országba látogatott el 2009 szeptemberében és októberében.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Korábban: Az UniCredit Budapestre hozta a BL-trófeát
Az út a következő városokat érintette: Milánó, Zágráb, Budapest, Bukarest és Szófia. Az UniCredit által bemutatott Trophy Tour látogatóinak száma az öt országot érintő utazás alatt meghaladta a rekord 90 000-et. A nyári szünetet követően a Trophy Tour a következő állomásokkal folytatódik: München (szeptember 15-19.), Prága (szeptember 24-26.), Varsó (október 1-3.), Pozsony (október 8-10.) és Bécs (okt. 14-17.).
Luís Figo, a márkanagykövet
A partneri együttműködés előnyeinek minél teljeseb körű kiaknázása érdekében a csoport felkérte Luís Figót, az utóbbi 15 év egyik legsikeresebb európai labdarúgóját, hogy legyen a márkanagykövete, és a labdarúgással kapcsolatos tevékenységekben szakértőként támogassa a bankot a következő két évben.
"Luís Figo személyében olyan nemzetközileg elismert személyiség lett a nagykövetünk, akinek kivételes életpályája tökéletesen illik márkánkhoz" - mondta Alessandro Profumo.
Olyan neves klubok játékosa volt, mint a Sporting Clube de Portugal, az FC Barcelona, a Real Madrid CF vagy legutóbb az FC Internazionale. 2000-ben Európa legjobb játékosává választották (France Football Ballon d'Or), 2002-ben az UEFA Bajnokok Ligájának győztese - hogy az általa szerzett elismerésekből csak néhányat említsünk. Együttműködésünk óriási tapasztalatot és ennél is nagyobb rajongótábort jelent bankcsoportunk számára is - legyen szó akár a Trophy Tour-on való megjelenésről, az UniCredit UEFA Bajnokok Ligájával kapcsolatos promóciós tevékenységről, belső rendezvényeken való vendégszereplésről vagy futballszakértői közreműködésről az UniCredit vendégei számára egyes különleges mérkőzéseken.
Alessandro Profumo és Luís Figo holnap sajtóeseményen vesz részt Madridban, ahol megünneplik az UniCredit és az UEFA Bajnokok Ligája partneri együttműködésének első évét, és ismertetik a következő időszakra tervezett kezdeményezéseket.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Hétszeres életfogytiglant kapott az isztambuli robbantásos merénylet elkövetője
- Menteni kell a halakat egy hazai tóból
- Európa többet költ fegyverekre, mint a hidegháború idején
- Megint borul a belvárosi közlekedési rend – íme a részletek
- Káliuminjekciókkal ölte meg magatehetetlen betegét egy pécsi ápoló
- Rövidített útvonalon közlekedik a H5-ös HÉV a hétvégén