Az IND Group világszinten is egyedülálló szoftverét, az IND iMobile Bankinget elsőként Magyarországon a CIB Bank vezeti be. Az új, okos telefonokra és pda-ra optimalizált internetbanki megoldás mobilCIB néven, 2008. decemberétől érhető el a CIB ügyfelei számára.
Az idei CEBIT-en nagy sikerrel bemutatott IND iMobile Banking termék az alapja a mindössze négy hónap alatt bevezetett mobilCIB szolgáltatásnak. A böngészőre épülő szolgáltatás újszerűségét a WAP-os mobilbanki megoldásokkal szemben az adja, hogy a kényelmes bankolást az ergonómikus és nem utolsó sorban esztétikus felület is segíti. Az internetbankhoz hasonlóan, az alapvető banki tranzakciók gyorsan elvégezhetők, még akár kisebb sávszélességet biztosító GPRS/EDGE mobilinternet kapcsolaton keresztül is.
A közös tervezés eredményeképpen 2008. júniusára kirajzolódott, hogy milyen funkciókkal és jellemzőkkel születhet meg az új CIB szolgáltatás. A szoftvertermék testreszabását -a jogosultsági rendszerhez történő kapcsolást, a standard funkciók finomhangolását, az egyedi funkciók kifejlesztését, valamint a kezelői felület grafikai testre-szabását - az IND szakemberei a CIB igényei alapján végezték.
A gyors bevezetést az is segítette, hogy az alaptermék - az IND iMobile Banking - könnyen átalakítható és a meglévő banki rendszer (ek)hez egyszerűen integrálható. A mobilCIB az alapvető banki műveletek elérését biztosítja, úgy mint számlaegyenleg és számlatörténet lekérdezés, mobilegyenleg feltöltés, a hitelkártya-áttekintő pedig lehetőséget ad arra, hogy közvetlenül fizetés előtt ellenőrizhető legyen a fedezet. Emellett kezdeményezhető eseti átutalás, betétlekötés- és feltörés, valamint kártyalimit módosítás. Ez utóbbi a bankkártya biztonsági szintjét is emeli, hiszen elég alacsonyabb limitet beállítani, és azt a tranzakció idejére átmenetileg megemelni.
"A CIB Bank és az IND között fennálló évtizedes partneri kapcsolat a két cég folyamatos innovációra való törekvésének köszönhető. Sikeres együttműködésünk kulcsa, hogy az IND Innovation Lab-ben születő, a globális banktechnológiai trendeket jóval megelőző ötleteinkre és fejlesztéseinkre mindig is nyitott és befogadó partnernek bizonyult a CIB." - mondta dr. Vinnai Balázs az IND Group tulajdonos ügyvezetője.
"A CIB stratégiai előrelátással építi be működésébe és ügyfelei kiszolgálásába a legújabb technológiákat, mi pedig örömmel támogatjuk ebben. Mindezt mi sem bizonyítja jobban, mint hogy az együttműködés évei alatt a CIB számtalan innovációs díjat nyert el. Legutóbb a "MasterCard - Az év bankja, 2008" megmérettetésen az "Az év bankja fődíj" mellett az "Az év lakossági elektronikus banki szolgáltatása" címet is megkapta" - tette hozzá Vinnai.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








