Egy felmérés alapján úgy tűnik, egyre több fiatal gondolkodik előre, s egyre korábban kezdik meg az előtakarékoskodást a nyugdíjas évekre.
Az amerikai Scottrade tanulmánya szerint a kutatásban résztvevők közül a 18 és 24 év közötti fiatalok közel 40 százaléka, és a 25-34 évesek 60 százaléka úgy nyilatkozott, hogy figyelmet fordít arra, hogy legyen elégséges megtakarítása a nyugdíjas évekre.
Ezen túlmenően a 18-24 éves korcsoportba tartozók 40 százaléka válaszolta azt, hogy 2006 során megtakarított, s 89 százalék pedig 2007-ben is tervez félretenni. A 25-34 évesek között 2006 során 70 százalék előtakarékoskodott, s 85 százalék tervezi ugyanezt megtenni idén.
A tanulmány felhívja a figyelmet, hogy a fiatalok egyre kevésbé fordulnak tanácsadóhoz segítségért, sokkal gyakrabban használják az internet adta lehetőségeket az ajánlatok, megfelelő információk felkutatására. A 18-24 évesek között 36 százalék, a 25-34 évesek között pedig 49 százalék teljesen egyedül koordinálja megtakarításait, befektetéseit.
A 18 és 28 évesek között a nyugdíjas évekre történő takarékoskodás megkezdése átlagosan 24 éves korban történt. A fokozott előtakarékoskodás ellenére a 18-24 évesek 21, a 25-34 évesek 42 százaléka úgy gondolja, hogy hátralévő élete során nem lesz képes nyugdíjba vonulni
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom
- Szokatlan hiba miatt hívják vissza a Tesla új gyöngyszemét
- Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani
- Jó számokat hoz Magyarország az autós piacon
- Erre már sokan vártak: itt a TikTok új alkalmazása
- Van egy kis probléma az autók elkobzásával a szomszédban