A Credit Suisse 14 új alapot regisztrált Magyarországon, többek között az innovatív Credit Suisse Fund (Lux) Total Return Global BRIC Exposure alapot. Ez az alap lehetőséget biztosít a befektetőknek, hogy részesei legyenek a gyorsan fejlődő Brazília, Oroszország, India, Kína (röviden BRIC országok) növekedésének.
Erős növekedésükkel Brazília, Oroszország, Kína és India a világgazdaság új motorjai. A BRIC országokban összesen 3 milliárd ember él, mely hatalmas munkaerő kínálatot és vásárló erőt jelent. Ezek az országok nagy nyersanyag készletekkel is rendelkeznek, ami a fejlett országoknak befektetési lehetőségeket kínál.
A Credit Suisse Fund (Lux) Total Return Global BRIC-Exposure alap Euró-ban, USD-ben és CHF-ben került kibocsátásra és lehetőséget kínál a kockázat vállaló ügyfeleknek, hogy limitált kockázatok mellett befektessenek a BRIC országokba. Az alap nem csak közvetlenül a BRIC országokba fektet be, hanem olyan vállalatokba is világszerte, amelyek a fenti országok strukturális változásából az átlagot meghaladóan profitálnak. Az alap befektethet részvényekbe, pénzpiaci instrumentumokba és szintetikusan előállított kötvényekbe derivatívákon keresztül. Így az alap széles körben profitálhat a BRIC országok növekedéséből. Az abszolút hozamra törekvő diverzifikált befektetési folyamat egy ellenőrzött kockázati környezetet biztosít a befektetőnek, miközben a lehető legnagyobb pozitív teljesítmény elérésére törekszik az aktuális piaci környezettől függetlenül.
"A BRIC országok egy vonzó befektetési lehetőség. Számos, a BRIC országokba befektető alap található a befektetési alap piacon, de a Credit Suisse - egyedülálló módon - abszolút hozamú stratégiával ötvözve kínálja ezt befektetőinek."- mondta Sárándi Ákos a Credit Suisse Asset Management Hungary Alapkezelő Zrt. értékesítési vezetője.
A Credit Suisse Fund (Lux) Total Return Global BRIC Exposure megvásárolható az ErsteBefektetési Zrt, a Raiffeisen Bank Zrt, a CIB Bank Zrt, a HVB Bank Zrt, értékesítési helyein valamint a www.hozamplaza.hu portálon és a BNP Paribas Magyarországi Fióktelepén.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Dohányosokat kérdeztek, érdekes dologok derültek ki
- Golovin Vlagyimir: több fontos területen is nagyot fejlődött a női kéziválogatott
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború
- BKK: vasárnap kezdődik a fővárosi tavaszi nagytakarítás
- Műszaki információk szivárogtak ki az iPhone 16-ról
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom