A Credit Suisse 14 új alapot regisztrált Magyarországon, többek között az innovatív Credit Suisse Fund (Lux) Total Return Global BRIC Exposure alapot. Ez az alap lehetőséget biztosít a befektetőknek, hogy részesei legyenek a gyorsan fejlődő Brazília, Oroszország, India, Kína (röviden BRIC országok) növekedésének.
Erős növekedésükkel Brazília, Oroszország, Kína és India a világgazdaság új motorjai. A BRIC országokban összesen 3 milliárd ember él, mely hatalmas munkaerő kínálatot és vásárló erőt jelent. Ezek az országok nagy nyersanyag készletekkel is rendelkeznek, ami a fejlett országoknak befektetési lehetőségeket kínál.
A Credit Suisse Fund (Lux) Total Return Global BRIC-Exposure alap Euró-ban, USD-ben és CHF-ben került kibocsátásra és lehetőséget kínál a kockázat vállaló ügyfeleknek, hogy limitált kockázatok mellett befektessenek a BRIC országokba. Az alap nem csak közvetlenül a BRIC országokba fektet be, hanem olyan vállalatokba is világszerte, amelyek a fenti országok strukturális változásából az átlagot meghaladóan profitálnak. Az alap befektethet részvényekbe, pénzpiaci instrumentumokba és szintetikusan előállított kötvényekbe derivatívákon keresztül. Így az alap széles körben profitálhat a BRIC országok növekedéséből. Az abszolút hozamra törekvő diverzifikált befektetési folyamat egy ellenőrzött kockázati környezetet biztosít a befektetőnek, miközben a lehető legnagyobb pozitív teljesítmény elérésére törekszik az aktuális piaci környezettől függetlenül.
"A BRIC országok egy vonzó befektetési lehetőség. Számos, a BRIC országokba befektető alap található a befektetési alap piacon, de a Credit Suisse - egyedülálló módon - abszolút hozamú stratégiával ötvözve kínálja ezt befektetőinek."- mondta Sárándi Ákos a Credit Suisse Asset Management Hungary Alapkezelő Zrt. értékesítési vezetője.
A Credit Suisse Fund (Lux) Total Return Global BRIC Exposure megvásárolható az ErsteBefektetési Zrt, a Raiffeisen Bank Zrt, a CIB Bank Zrt, a HVB Bank Zrt, értékesítési helyein valamint a www.hozamplaza.hu portálon és a BNP Paribas Magyarországi Fióktelepén.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


