A szakszervezet szerint legalább 118 ember biztosan távozott, miközben a cég nyereséges évet zárhatott.
Leesik az állad: 800 ezres fizuval kecsegtetik a magyarokat Ausztriában, ezt kell csinálni érte
800 ezer bruttó, változatos feladatok és nincs is heti negyven óra. Az nem baj, ha ismerjük a sajtokat.
Újabb hirdetésre bukkantunk, ahol több százezres, egész pontosan bruttó 2145 eurós fizetéssel csábítják külföldre dolgozni a kalandvágyó magyarokat. Egy ausztriai sajtgyár kínál ekkora összeget hetente 38,5 óra munkáért: ez az összeg átszámolva 867 518 magyar forintnak felel meg.
A munkaköri leírásban közlik, hogy Stájerországban, egész pontosan Stainach-Pürgg településen kell a munkát végezni. Kifejtik, mit várnak a leendő munkavállalóktól: részt kell venni a sajtgyártásban (sajtforgatás, kenés, csomagolást írnak itt), takartani is kell, valamint üzemeltetni a termelő létesítményeket, illetve véletlenszerűen tesztelni is a kész termékeket. Elvárják továbbá, hogy a jelölt hajlandó legyen 2, de akár 3 műszakban is dolgozni, legyen tisztában a higiénia alapvető követelményeivel, valamint hogy jó csapatjátékos legyen - ezt egy gyárban érteni is lehet.
De ha ezeknek a feltételeknek mind megfelelünk, a munkaadó sok jóval kecsegtet: mint írják, biztosítanak dolgozói parkolóhelyet, egészségügyi ellátást és más természetbeni juttatásokat is. Aki tehát kedvet kapott, hogy külföldi munkavállalását itt kezdje meg, ennél a cégnél talán bátran neki fog állni.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








