Továbbra sincs hivatalos információ a minisztériumi dolgozók idei év végi jutalmazásáról.
Bérplafont vezetnének be a Forma-1-ben: a javaslat 30 millió dollárban (9,5 milliárd forint) maximálná egy versenyző éves fizetését. A mezőny legjobbja, a hatszoros VB-győztes Lewis Hamilton jelenleg ennél sokkal többet keres.
Megkezdődtek a tárgyalások a Forma-1-es pilóták fizetésének korlátozásáról. A javaslat 30 millió dollárban (9,5 milliárd forint) maximálná egy versenyző éves fizetését 2023-tól. A Mercedes hatszoros világbajnoka, a brit Lewis Hamilton - becslések szerint - 40 millió fontot (16,3 milliárd forint) kap szezononként, de jelenlegi szerződése a mostani idény végén lejár.
A csapatok költségvetésének maximálásáról már korábban döntöttek, ez jövőre 145, 2022-ben 140, 2023-tól pedig 135 millió dollár lesz, ám a pilóták bérét nem tartalmazza.
Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke hangsúlyozta, a versenyzők fizetésével kapcsolatban még semmit nem szavaztak meg, és bármilyen szabályváltoztatás esetén tiszteletben kell tartani az érvényben lévő szerződéseket.
A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff szerint a csapatoknak a hosszú távú fenntarthatóság érdekében jövedelmezőnek kell lenniük, ugyanakkor azt is érthetőnek tartja, hogy a világ legjobb pilótái magas fizetést kérnek, ahogyan az összes többi sportág világsztárjai.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Lewis Hamilton azt mondta, a fizetési sapkával kapcsolatos megbeszéléseknek semmi köze ahhoz, hogy még nem hosszabbította meg a szerződését. Hozzáfűzte, fontosnak tartja, hogy a Forma-1-es pilóták szervezete (GPDA) szorosan együttműködjön az illetékesekkel, és részt vegyen a megbeszéléseken.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








