Két adósságuktól szabadulni vágyó fiatal virágzó üzletet hozott össze. Az arcukat adják bérbe reklámfelületként és mindeközben még jól is érzik magukat. Az ötlet viszonylag egyszerű, arcfestésként felvitt hirdetéssel járnak színházba, moziba, síelni de még akár ejtőernyőzni is, persze mindezt a hirdető költségén- írja a DailyMail.
A két 22 éves egyetemista még tavaly Októberben kezdték el vállalkozásukat, azóta közel 9 millió forintnak megfelelő összeget gyűjtöttek össze, melyből jórészt a diákhitelüket akarták kifizetni. Az ötlet viszont annyira népszerű lett, hogy most egy nemzetközi hálózat kiépítését tervezik. Más hasonló fiatalokat keresnek, akik hajlandók kiadni néhány órára arcukat egy-egy hirdetőnek.
Ezzel akár 140 ezer forintot is lehet keresni naponta Angliában, ennyiért adják el most arcukat a srácok. A költségek minimálisak, gyakorlatilag az arcra kerülő festéket kell kifizetni, innentől kezdve csak minél több embernek kell megmutatni a művet.
Ez nem sokban különbözik a már rég megszokott szendvicsember hirdetéstől, amikor egy táblával jár az ember az utcán. Az arcfestéssel viszoint szabadabban mozoghat az ember és könnyebben bejut olyan helyekre, ahova a korábban nem lehetett bevinni a táblákat. Ilyen lehet például egy opera előadás vagy sportesemény, melyre a belépőt természetesen a hirdető fizeti. A cikk nem tér ki arra, hogy mikor lehet csatlakozni a hálózathoz, magyarországot sem említették meg, mint potenciális piac.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok