Ideiglenesen felfüggesztetták működésüket a taxispiacon kialakult tisztességtelen versenyhelyzetre hivatkozva.
Akár fél éven belül megjelenhetnek a Google Transit szolgáltatásban a vonatok menetrendi adatai is, valamint a vasútállomások földrajzi koordinátái. Ennek köszönhetően az utasok már nemcsak az Elvira internetes menetrendi keresőben tudják megtervezni utazásukat, hanem ezen a felületen is. Március végétől kezdve pedig a jegyvizsgálók a szolgálati mobiltelefonjukon értesülnek a vonatuk közlekedését esetlegesen kedvezőtlenül befolyásoló eseményekről, így erről és a várható következményekről azonnal tudják tájékoztatni a vonaton utazókat.
Elindított a MÁV-START Zrt. egy közbeszerzési eljárást, amely első körben 48 db jegyértékesítő automata beszerzéséről szól. Az új automaták a jelenlegiekhez képest többletfunkciókkal rendelkeznek, így ezekkel már bármilyen belföldi viszonylatra lehetséges lesz a jegyvásárlás, továbbá képesek lesznek az interneten vásárolt jegyek kinyomtatására is. Az automaták a Budapest - Cegléd - Szolnok vasútvonal állomásaira és megállóhelyeire, valamint a Budapest - Újszász - Szolnok vasútvonal megállóhelyeire kerülnek telepítésre.
A vasúttársaság alapvető célkitűzése, hogy az utasok igényeinek mind a szabadidős, a hivatásforgalmi, a belföldi és a nemzetközi utazások során egyre jobban megfeleljen. Ezt a célt szolgálják az eddigi fejlesztések, például az ingyenes, vezeték nélküli internetelérés a vonatokon, amelyet a teljes InterCity hálózatra tervezi bővíteni a vasúttársaság, illetve az online megváltható és otthon is kinyomtatható menetjegy, amelyet várhatóan az idei év végétől már állandó engedménnyel lehet majd megvásárolni. A rövid- és középtávú tervek szerint már áprilistól a mobilegyenleg terhére is ki lehet fizetni az interneten kiválasztott menetjegyeket, és még 2012-ben elindul egy járműfelújítási program, amely során újabb 3. generációs InterCity kocsik kerülnek kialakításra.
A START Klub kártya tulajdonosok részére számos budapesti taxitársaság nyújt már kedvezményt. Ehhez az együttműködéshez hasonlóan a közeljövőben meghirdetésre kerülő pályázat alapján, az interneten vonatjegyet váltók részére is kínálhatnak majd taxitársaságok zónás tarifával a nagyobb budapesti pályaudvarokról állomási transzfert.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








