Ma átadták a huszonötezredik K&H SZÉP Kártyát. A pénzintézetnél két hónapja kezdődtek meg a szerződéskötések, a bank vállalati és kkv ügyfeleinek jelentős része tervezi az új cafeteria elem bevezetését - olvasható a társaság közleményében.
A pénzintézet 2012. január elsejétől kezdte meg a SZÉP Kártya szerződések megkötését a felhasználói és az elfogadói oldalon egyaránt. A kártya felhasználói elsősorban a bank kis- és középvállalati, valamint nagyvállalati ügyfélköréből kerülnek ki.
"A bank vállalati és kkv ügyfélköre már a bevezetés pillanatában komoly érdeklődést mutatott a SZÉP Kártya iránt. A regisztrációs és szerződéskötési folyamatok jelenleg is zajlanak. A mai napon adtuk át a huszonötezredik SZÉP Kártyát, melynek tulajdonosa egy kkv szegmensbe tartozó ügyfelünk munkavállalója" - mondta el Nagy Ferenc, a K&H Bank lakossági hitel és tranzakcionális szolgáltatások marketing főosztályának vezetője.
2012. február végéig a pénzintézet több mint 1500 szolgáltatóval szerződött a SZÉP Kártya elfogadására. A bank Magyarországon az egyik legnagyobb POS hálózattal rendelkezik, és a saját bankkártya elfogadó terminálok technikai fejlesztésének köszönhetően a pénzintézet POS hálózatában a társaság által kiadott SZÉP Kártyán túl a másik két kibocsátó bank pihenőkártyáit is el tudja fogadni.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








