Csaknem a harmadára esett vissza az érdeklődés az idén elindított Tiszta Haszon program iránt. A számlalottó néven elhíresült projekt beharangozó kampánya és működtetése százmilliókat emésztett fel, a statisztikák szerint a tizedik hónapra majdnem teljes közönybe fulladt - írja a Magyar Hírlap.
A játék lényege, hogy a Szerencsejáték Zrt. havonta tízszer egymillió forintot sorsol ki a pályázók között, akik a lakossági szolgáltatási számlájuk adatait beküldik sms-ben vagy feltöltik az internetre.

Többek között a fodrásztól, a festőtől vagy a lakatostól kapott számlával lehet nevezni, a cél a feketegazdaság elleni harc. A kormány szemléletváltásra kívánta ösztönözni a lakosságot, de az érdeklődés az idő előre haladtával egyre csak csökkent.

"A januárban indult Tiszta Haszon Programra 246 872 pályázat érkezett október 29-ig" - mondták a Kormányszóvivői Iroda képviseletében. A legtöbb érdeklődőt januárban regisztrálták, az akkori 36 399 jelentkezővel szemben októberben (29-ig) mindössze 13 855 pályázót regisztráltak.
Az első öt hónapban 158 563-an jelentkeztek a sorsolásra, a második öt hónapban viszont már csak 88 309-en. A program indulásakor több szakember arra figyelmeztetett, hogy a program alkalmatlan a feketegazdaság visszaszorítására. Az év eleji felhajtás alábbhagyott, ma már szinte sehol nem találkozni a számlalottó plakátjával.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








