500 dolgozójától válik meg a Sága Foods Kft. Sárváron - értesült az MTI az üzemben összehívott munkásgyűlésről távozó dolgozóktól.
A vezetés június 10-ig közli, hogy pontosan kiket küldenek el. A létszámcsökkentést fokozatosan kívánják végrehajtani, a munkahelyek valószínűleg november végéig szűnnek majd meg.
A leépítést a nevük elhallhatását kérő dolgozók elmondása szerint a Sága vezetése a megrendelések csökkenésével, termékeik piacainak beszűkülésével indokolta.
Az 1800 dolgozóból a létszámcsökkentést követően, így valószínűleg csak 1300-an maradhatnak. A cég vezetői egyelőre nem nyilatkoztak, de annyit közöltek, hogy egy kommunikációs ügynökségen keresztül közleményt adnak ki a tervezett intézkedésekről.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








