Úgy fest, a munkájukat elveszítettek többsége nem elégszik meg a végkielégítéssel, ugyanis egy frissen készült felmérés eredményei szerint a volt kollegák igyekeznek más formában is hasznot húzni korábbi munkahelyükből.
A Symantec által, USA-ban készített felmérés szerint a tavaly állásuktól kényszerűen, vagy önként megváló alkalmazottak 60 százaléka lopott el adatokat cégétől, e-mail címektől kezdve, ügyfél-adatbázison át, amit kétharmaduk hasznosítani is próbált következő munkahelyén.
Sokan még a munkájukhoz biztosított eszközöket, például PDA-t, laptopot sem adták le "műszak" végén, ami nem is meglepő, hiszen közel 82 százaléka a megkérdezetteknek azt mondta, semmilyen ellenőrzésen nem kellett átesnie, mikor végleg elhagyta munkahelyét, így azt sem ellenőrizték, hogy miket visz ki a CD-ken, pendriveokon, mobiltelefonokon, BlackBerryken.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








