Tucatjával keresik a magyar dolgozókat az osztrákok: 2000 euró havi nettót adnak, gyakorlat sem kell
Ausztriában és hazánkban is készülnek már a nyári szezonra, a hotelek mindenhol keresik a kisegítő konyhai munkatársakat.
A munkaerőpiac kihívásainak itthon is meg kellene, hogy feleljen a felsőoktatás. Ezzel szemben a cégeket is tájékoztatni kellene arról, hogy milyen képzések vannak egy egyetemen vagy főiskolán, mert jelenleg csak azt várják el egy friss diplomástól, hogy beszéljen nyelveket, tudja kezelni a számítógépet, és legyen kreatív - írja a Világgazdaság.
Manherz Károly, az oktatási és kulturális tárca szakállamtitkára az OECD legfrissebb tanulmányát mutatta be, ami a Felsőoktatás a tudástársadalomért címet viseli. A szervezet a felmérés keretein belül 24 országban vizsgálta meg a felsőoktatás fejlődését.
A tanulmány rámutatott, hogy ma a felsőoktatás fejlesztése már nem képzelhető el a háztartások és a gazdaság erőforrásainak bevonása nélkül. A fejlődéssel az egyetemek beléptek a nemzetközi piacra, és versenybe kerültek a külföldi vetélytársakkal. Az OECD szerint azonban a felsőoktatás olyan szolgáltatás, amiért fizetni kellene, bár ez egyelőre ellenkezik a magyar véleménnyel...
Ausztriában és hazánkban is készülnek már a nyári szezonra, a hotelek mindenhol keresik a kisegítő konyhai munkatársakat.
Valóban többet kereshetnek a 25 év alattiak, mint az idősebb munkavállalók? Szakértő oszlatja el az szja-kedvezmény körüli kételyeket.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.