Január végére már tisztulni fog a kép a 2009-es adóreformokkal kapcsolatban. A kormány ugyanis a következő egy hónapban szeretné kidolgozni a részleteket, hogy legyen elég idő a további egyeztetésekre - írja a Napi Gazdaság.
A kész javaslat először az érdekképviseletek elé kerül, és majd csak ez után a parlamenti pártok elé. Ezek után ha a javaslat részleteiben mindenki egyetért kezdené el az országgyűlés a törvényalkotási munkát.
Az érdekképviseletek üdvösnek tartják az elképzelést, ráadásul a kormányzat szerint is egyszerűbb lesz a reformok elfogadtatása, mivel most nem a bevételnövelés a cél, hanem a magyar gazdaság versenyképességének javítása, és az államháztartás kiegyensúlyozottságának fokozása.
A legfőbb pontok közé tartozik az élőmunka terheinek csökkentése, amit az áfa növelésével lehetne ellensúlyozni. Bár az tény, hogy adócsökkentésre nincs lehetőség, mivel az idénre tervezett 4 százalékos államháztartási hiányt jövőre 3,2 százalékra, a választás évében pedig 2,2 százalékra kellene csökkenteni a konvergenciaprogram szerint.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








