Idén 20 éves az Adó szaklap, melynek legfőbb célja a könyvelők, bérszámfejtők, és a cégek vezetőségének segítése a folyamatosan változó adójogszabályi környezet változásának megértésében. Az évforduló mellett az idén két új lap kiadását is ünnepli a kiadó, megjelent a Munkavédelem és munkaügyi ellenőrzés, valamint az Adóellenőrzés szaklap.
A két új kiadvány célja, hogy tájékoztassák az adó és munkaügy területén érintetteket az ellenőrzések módszertanáról, a hatósági eljárások menetéről, vagy akár az ellenőrzött cégek kiválasztásának módszeréről. Októbertől arra is lehetőséget biztosít a kiadó, hogy az olvasók egymással is megoszthassák tapasztalataikat egy internetes fórumon.
A megjelenő lapszámokban a konkrét példákon kívül számos jogeset is leírásra kerül, amikor nem tudják az ellenőrző szervek bíróság nélkül megoldani az ellenőrzés során feltárt hibák korrekcióját, és a büntetés behajtását. A tartalmat természetesen úgy szerkesztik, hogy az ne tárjon fel adótitkokat, olyan információk kerülnek az újságba, ami nyilvános, de hasznos lehet a könyvelés, vagy a cégek vezetősége szempontjából.
A lapok szerkesztői, és a tartalom szerzői olyan emberek, akik valóban részt vesznek ellenőrzéseken, mivel így válik a legkönnyebbé a tartalom megfelelő kialakítása. A munkatársak közé tartoznak többek között Dr. Vámosi-Nagy Szabolcs az Ernst&Young adószakértője, Dr. Juhász István az APEH Kiemelt Adózók Igazgatóságának igazgatója, és Papp István az Országos Munkavédelmi és Munkaügyi Főfelügyelőség elnöke.
Az Adóellenőrzés szaklap esetében eddig leginkább az adóellenőrök biztosították a megfelelő tartalmat, de a későbbiekben a kiadó mind a Vám és Pénzügyőrség, mind a helyi önkormányzatok adóügyekben érdekelt és illetékes kollégáinak együttműködésére is számít.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








