Krisán László, a KA-VOSZ vezérigazgatója szerint ma hazánkban egyedül a Széchenyi kártya számít olyan támogatási eszköznek, mely kifejezetten a kkv körnek szól - írja a Világgazdaság.
Krisán szerint a kártya előnye elsősorban abban rejlik, hogy a széles elosztási hálózaton keresztül gyakorlatilag házhoz viszi a hitelt, az irodahálózat munkatársai pedig magas szakmai felkészültségükkel segíthetik az igénylőket.
Nagy előny, hogy csupán két óra alatt letudhatók a formaságok, az adminisztráció alig látható a vállalatok számára.
Amint arról beszámoltunk, a kártya egy éves lejáratú, véglejárat előtt igényelni lehet a meghosszabbítását. A költség a felhasznált összeg 1%-a alatt van.
Az elmúlt 3 év alatt 60 ezer kkv igényelte a kártyát, közülük 40 ezer már kézhez is vette. Az eddigi kihelyezett hitelérték 160 mrd Ft, melyből 91 mrd forog. A bebukási arány 1% alatti, a nem fizetők nevét helyi lapokban hozzák nyilvánosságra, hogy a többiek érdekét védjék.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








