A várt 2.1%-kal szemben 1.8%-kal nőtt a kiskereskedelmi forgalom az USA-ban júliusban hó/hó alapon, mely így is jelentősnek tekinthető. A dinamika mögött elsősorban az autóértékesítések állnak, enélkül 0.3% lett volna a bővülés. Év/év alapon a kiskereskedelmi forgalom 8.3%-kal élénkült, autók nélkül 6.7%-kal.
Összességében az adatok inkább kedvezőtlennek tekinthetőek, mivel az autóeladások és az üzemanyagértékesítés nélkül a forgalom változatlan maradt volna. Ennek ellenére mégsem mondhatjuk, hogy az amerikai lakosság nem fogyaszt, az inflációval korrigált fogyasztási kiadások a harmadik negyedévben várhatóan 4% körüli ütemben bővülhetnek elemzői várakozások szerint.
Az adat hatására a dollár kissé gyengülhet.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








