'Citigroup Vállalati Pénzügy Tanszék egyetemi támogató program'-ot indított a mai napon a Citibank Rt., a Citigroup tagja. A programot a Budapesti Corvinus Egyetemmel együttműködve a 2004-2005-ös tanévben valósítják meg, melyhez a Citigroup Alapítvány 40 ezer dolláros támogatást nyújt.
A Citigroup Vállalati Pénzügy Tanszék támogató programmal a bank fő célja, hogy segítse az egyetemet abbéli törekvésében, hogy folyamatosan növelje az oktatás színvonalát, és a pénzügyi világ legújabb ismereteit és kutatási eredményeit oszthassa meg hallgatóival.
A támogatás egyik része a Citigroup Alapítvány pénzügyi adománya, ugyanakkor, a bank önkéntes szakemberei különböző banki és pénzügyi témákban előadásokat tartanak a Vállalati Pénzügy Tanszék hallgatóinak. Az előadásokon kívül a Citibank önkéntesei a tanszék által szervezett hallgatói vitafórumokon és beszélgetéseken is részt vesznek.
"Az alapítványi támogatás mellett egy nyári gyakornoki programot is indítunk az egyetemmel együttműködve, hogy lehetőséget nyújtsunk a diákok részére, hogy gyakorlati tapasztalatot szerezzenek nálunk az egyetemen oktatott témákban. Meggyőződésünk, hogy ez a programunk értékes ismeretekkel bővíti az oktatási tananyagot, mely valóban hasznos lesz a hallgatóknak." - mondta Zdenek Turek, a Citibank Rt. elnök-vezérigazgatója.
A közelmúltban a Citigroup és a Citigroup Alapítvány közösen bejelentették, hogy a következő 10 évben 200 millió dollárral támogatnak pénzügyi oktatási programokat világszerte, a Program megvalósítására Pénzügyi Oktatási Irodát hoztak létre. Ezenkívül, a Citigroup arra ösztönzi 275 ezer alkalmazottját, hogy személyesen is részt vegyenek pénzügyi oktatási és egyéb jótékonyági programokban. Az új kezdeményezés keretében a Citigroup minden alkalmazottja évente egy munkanapját önkéntes munkával töltheti egy általa kiválasztott nonprofit szervezetnél.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








