Kis hozamcsökkenés jellemezte ma a kereskedést a másodlagos állampapírpiacon. A forint a nap folyamán enyhén erősödött.
A mai napon minden futamidőben a tengnapi hozamszintek körül kereskedtek. A hozamok 1-6 bp-tal csökkentek a hozamgörbe szinte teljes szakaszán. Az 5 éves referenciahozam 4 bp-tal lett alacsonyabb.
A mai 3 hónapos diszkont kincstárjegy aukcióra több, mint 70 milliárd forint értékben érkezett ajánlat, melyből 35 milliárdot fogadott el az Államadósság Kezelő Központ. Az aukción kialakult átlaghozam 11.48 % volt.
A holnap 6 hónapos diszkont kincstárjegyet értékesít az Államadósság Kezelő központ. Az aukcióra meghirdetett mennyiség 30 milliárd forint.
A forint 251.5 körül nyitott az euróval szemben. Innen a nap folyamán 251-ig erősödött az árfolyam. A forint erősödésében és a hozaok csökkenésében a tegnapi kedvező külker adat, illetve a mai várakozásoknak megfelelő infláció játszhatott döntő szerepet.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








