Informatikai fejlesztések, külföldi kampányok előtt a Malév

Pénzcentrum
2004. április 16. 10:05

Még csak az út elején jár a Malév, amely akkor lehet igazán sikeres vállalat, ha teljes mértékben kereskedelmi szemléletűvé alakul át - nyilatkozta Sándor László, a nemzeti légitársaság vezérigazgatója a Napi Gazdaságnak.

A közeljövő legfontosabb feladatait a külföldi marketingkommunikáció erősítése - amely révén elsődlegesen az észak-amerikai és az ázsiai járatok eredménytermelő képessége javulhat - és az on-line értékesítési rendszer fejlesztése - speciális internetes árak, e-Check-in, komplex szolgáltatáscsomagok - jelentheti. A SkyTeam szövetség társult tagságának eléréséhez szükséges lépések teljesítése közül az informatikai rendszer és a törzsutas program összehangolása tekinthető a legnagyobb kihívásnak.

Sándor László az idei év egészét tekintve pár száz millió Ft-os üzemi veszteséget valószínűsít, a nullszaldó elérése a második félévben tűnik elérhetőnek.

HR BLOGGER
perfekt  |  2022.05.16 07:59
Gazdasági társaság által vásárolt kerékpár számviteli elszámolása attól függ, hogy a kerékpárt hogya...
hrdoktor  |  2022.05.16 04:20
Néha mindenki elfárad, elálmosodik a munkahelyén, de ha ez gyakran megtörténik, akkor érdemes alapos...
legacykft  |  2022.05.13 13:52
A múltkori blogposztomban a teamcoachingról, mint a szervezetfejlesztés varázspálcájáról írtam. Egy-...
ajovomunkahelye  |  2022.05.12 15:40
Ahogy a legutóbbi blogposztban bemutattuk, a „Talent Uprising”, azaz „A munkavállalók lázadása” névr...
laskainelli  |  2022.05.12 10:14
A pandémia két éve, majd az azt követő háborús helyzet jócskán megtépázta sok ember idegeit, úgyhogy...
Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2022. május 16. hétfő
Mózes, Botond
20. hét
Május 16.
A fény világnapja
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2022
A jövő vállalata - Zöld az út a fenntarthatóság felé!
Portfolio Digital Transformation 2022
Szektorokon átívelő tudás a belső folyamatoktól a termékig!
Külföldi piacra lépés 2022
Ingyenes online konferencia hazai kkv-nak!
EZT OLVASTAD MÁR?