A hazai online hirdetési piac négy szereplője, együtt a piac kétharmadát - háromnegyedét birtokló Axelero Rt. (www.origo.hu), Index.hu Rt., (www.index.hu), Ringier Kiadó Kft. (www.nemzetisport.hu, www.magyarhirlap.hu, www.blikk.hu) és Sanoma Budapest Rt. (www.startlap.hu, www.nlcafe.hu, www.figyelonet.hu) 2004 elején megállapodott, hogy az online hirdetési piacról - negyedévi rendszerességgel - nyilvánosságra hozzák összesített bevételi adataikat. Mivel, kizárólag a reklámtortából megszerzett tényleges hirdetési bevételekről (net.net) kívántak valós képet kapni és nyújtani a piac többi szereplőjének, a forgalmi adatok NEM tartalmazzák a barter megállapodások értékét, az emeltdíjas SMS, az online DM, a konzultációs és egyéb bevételeket. Az indexszel kapcsolatos adatok összesítését és kiszámítását Levendel Ádám, a Magyar Reklám Szövetség elnöke végzi a kezdeményezés résztvevőitől kapott havi kimutatások alapján. Az Online Értékesítési Klubhoz áprilisban csatlakozott két, saját részpiacukon piacvezetőnek számító web site, a www.portfolio.hu és a www.hazipatika.com is, így a második negyedéves online hirdetési piaci adatok már e két site adataival kiegészítve fognak megjelenni. 2004 első negyedévében az online reklámpiac fenti négy szereplőjének összesített bevétele: 336.9 m forint volt. 2003 megfelelő időszakához képest (224.0 m Ft) ez pontosan 50 százalékos növekedést jelentett, mely jelentősen meghaladja a teljes hazai hirdetési piac átlagosan 7-8%-ra becsült éves növekedési ütemét.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok