A Dell nagyobb figyelmet fordít az olyan külpiacokra, mint Európa vagy az ázsiai és csendes-óceáni szegmens. Ezzel szeretnék gyorsítani a cég növekedését; a vállalat homlokterében a 60 milliárd dolláros forgalom elérése áll, közölték kedden a cég vezető tisztségviselői.
A Dell kész arra, hogy részesedést ragadjon el az USA-n kívül a piacvezető HP-től, közölte Paul Bell, a Dell EMEA rangidős alelnöke. A cég már tavaly is sikerrel tette ezt, és a jövőben is ugyanez a cél a direkt eladások hangsúlyozásával.
A Dell jelenleg az ázsiai, csendes-óceáni régióban és Japánban (AJP) gyorsabb növekedést produkál, mint bármely más térségben, közölte Bill Amelio régiós alelnök. Az AJP jelenleg 10 százalékát adja a cég összbevételének, míg a január 30-án lezárult 2004-es pénzügyi évben az EMEA régió még kb. 20 százalékot biztosított. A cég néhány éven belül el akarja érni az évi 60 milliárd dolláros bevételt, amit az agresszív terjeszkedés az EMEA és az AJP piacon fog biztosítani. A Dell tavaly 23 százalékkal növelte forgalmát az EMEA szegmensben, míg az AJP térségben 25 százalékkal nőtt a bevétele 2003-hoz képest.
A Dell nemzetközi üzletágának még most is a nagyvállalati vásárlók adják a zömét, és az EMEA térségben a korábbi stagnálás után már láthatók a fellendülés jelei.
Kína pillanatnyilag a legígéretesebb piac, hiszen az 1,3 milliárd lakosnak csak 3 százalélka rendelkezik otthoni PC-vel, és kb. 6 százaléka fér hozzá az internethez, de a gazdaság eredményei nap mint nap javulnak, és egyre nő az elkölthető pénz mennyisége, és a Dell számára adott a kapcsolat az olyan helyi PC gyártókkal, mint a Legend vagy a Founder Group. A Dell PC eladásainak jelenleg az alacsony PC ár áll az útjában Kínában. A cég először a csúcskategóriás szegmensben akarja növelni a bevételeit, majd elindul lefelé az értékesítési láncon. A másik komoly akadály a leggyorsabban növekvő PC szegmens, a noteszek előtt Kína makacs ragaszkodása saját vezetéknélküli biztonsági szabványához. A Dell most vizsgálja, miként tudja megoldani a WAPI támogatását.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Fenntarthatóság és sztármárkák: ezek a legfrissebb trendek a drogériákban
Utánajártunk, hogy mekkora a keresletnövekedés a celebmárkák iránt és hogyan zajlik a termékfejlesztés.
-
Még idén elérheti a százmilliárdos álomhatárt ez a magyar étrend-kiegészítő gyártó
Lévai Bálintot, a BioTechUSA vezérigazgatóját és társtulajdonosát kérdeztük.
-
Megtérülhet egy csúcskategóriás robotporszívó? A Dreame X50 Ultra Complete válasza meglepő! (x)
Elsőre két dologgal érdemes tisztában lennünk! Az első kérdés, hogy Ön olyan átlagos háztartások közé tartozik-e, amelyek évente több száz órát töltenek takarítással? A második kérdés, hogy mennyit ér Önnek a szabadidő?
-
Minőség és hagyomány a Gyulahúsnál a kiváló termékekért (x)
A Gyulahús Kft. Gyulai Pokol szalámija kiérdemelte a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegyet, bizonyítva a tradicionális gyártás kiválóságát.
-
Állampapír? Globális piacok? TBSZ? - A szakértő válaszol (x)
A Lightyear befektetési platform március 5-én webináriumot szervezett az állampapírokról és a tartós befektetési számla (TBSZ) előnyeinek kihasználásáról.
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


