A Dell nagyobb figyelmet fordít az olyan külpiacokra, mint Európa vagy az ázsiai és csendes-óceáni szegmens. Ezzel szeretnék gyorsítani a cég növekedését; a vállalat homlokterében a 60 milliárd dolláros forgalom elérése áll, közölték kedden a cég vezető tisztségviselői.
A Dell kész arra, hogy részesedést ragadjon el az USA-n kívül a piacvezető HP-től, közölte Paul Bell, a Dell EMEA rangidős alelnöke. A cég már tavaly is sikerrel tette ezt, és a jövőben is ugyanez a cél a direkt eladások hangsúlyozásával.
A Dell jelenleg az ázsiai, csendes-óceáni régióban és Japánban (AJP) gyorsabb növekedést produkál, mint bármely más térségben, közölte Bill Amelio régiós alelnök. Az AJP jelenleg 10 százalékát adja a cég összbevételének, míg a január 30-án lezárult 2004-es pénzügyi évben az EMEA régió még kb. 20 százalékot biztosított. A cég néhány éven belül el akarja érni az évi 60 milliárd dolláros bevételt, amit az agresszív terjeszkedés az EMEA és az AJP piacon fog biztosítani. A Dell tavaly 23 százalékkal növelte forgalmát az EMEA szegmensben, míg az AJP térségben 25 százalékkal nőtt a bevétele 2003-hoz képest.
A Dell nemzetközi üzletágának még most is a nagyvállalati vásárlók adják a zömét, és az EMEA térségben a korábbi stagnálás után már láthatók a fellendülés jelei.
Kína pillanatnyilag a legígéretesebb piac, hiszen az 1,3 milliárd lakosnak csak 3 százalélka rendelkezik otthoni PC-vel, és kb. 6 százaléka fér hozzá az internethez, de a gazdaság eredményei nap mint nap javulnak, és egyre nő az elkölthető pénz mennyisége, és a Dell számára adott a kapcsolat az olyan helyi PC gyártókkal, mint a Legend vagy a Founder Group. A Dell PC eladásainak jelenleg az alacsony PC ár áll az útjában Kínában. A cég először a csúcskategóriás szegmensben akarja növelni a bevételeit, majd elindul lefelé az értékesítési láncon. A másik komoly akadály a leggyorsabban növekvő PC szegmens, a noteszek előtt Kína makacs ragaszkodása saját vezetéknélküli biztonsági szabványához. A Dell most vizsgálja, miként tudja megoldani a WAPI támogatását.
Beszámolók szerint az 1-3 éves korosztály 25%-a - tehát minden negyedik gyermek - elutasít valamilyen ételt, és sokuknál óvodás, általános iskolás korban is fennáll még a probléma.
Az egyre népszerűbb finanszírozási forma itthon is gyorsan terjed, egyre többen ismerik és használják.
Bár sokat fejlődött az utóbbi években a hazai startup ökoszisztéma, még egy nagyságrenddel, szinte minden fontos mutatóban le van maradva a régiós élvonaltól.
A 120 fős tulajdonosi közösség mellé most Balogh Petya cége is beszállt a Brancs közösségi finanszírozási platformba.
-
Árcsökkentés jön a magyar áruházláncnál: 80 tejtermék lesz olcsóbb
A PENNY akciója a hazai beszállítóktól érkező tejtermékeket érinti.
-
Több, mint a kötelező: akár féláron is megvehetjük ezeket a termékeket
Az áruházlánc az akcióköteles termékkategóriákból egy-egy terméket akár 20-50% közötti kedvezménnyel kínál.
- Elemző: Mike Pence-től aligha kell tartania Donald Trumpnak
- Moszkva: ammóniavezetéket robbantottak Ukrajnában
- Úgy néz ki, Messi a tengerentúlra megy
- Magyar állampolgárság a "Széna téri vadmacskának"
- Orbán Viktor: már készül a kormány a második uniós elnökségre - fotó
- Lázadnak a német zöldek az uniós menekültpolitika szigorítása ellen
Sustainable World 2023
Portfolio Balaton Business Forum 2023
BUDAPEST - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!


