Immár nyolcadik negyedéve folyamatosan nyereséges a világ leglátogatottabb on-line tartalomszolgáltatója, a Yahoo. A társaság a 11 centes elemzői várakzásokhoz képest 14 centes egy részvényre jutó nyereséget tett közzé a tegnapi piaczárás után. A gyorsjelentés hatására 2000 novembere óta nem látott, 50 dolláros szint fölé száguldó árfolyam: a társaság 2:1 arányú részvényfelaprózást hajt végre, hogy minél szélesebb körben elérhető váljanak papírjai.
Az árbevétel látványos megugrásában a hirdetésekből származó bevételek bővülése mellett akvizíciók - Inktomi, 3721, Overture - játszottak szerepet.
A saját website-on megjelenő hirdetések 550 millió dolláros árbevételt generáltak, amely 10%-kal haladta meg az elemzői konszenzus várakozását. A második negyedévben 580-615 millió dolláros várakozást fogalmazott meg a menedzsment, míg az éves tervekben 2.4-2.5 mrd dollár szerepel.
A negyedév végén a Yahoo 5.8 millió előfizetővel rendelkezett, amely az év végére 7-7.5 millió főre emelkedhet. A növekedési dinamika elképesztő: 2002 végén 2.2 millió, 2003 végén 4.9 millió fős nagyságrendet mutattak az adatok.
Az EBITDA a második negyedévben 210-235, az év egészében pedig 890-970 millió dolláros lehet.
Az idén októberben harmadszorra elinduló Launchpad programról Kövesdi Gáborral, a Brancsközösség alapítójával beszélgettünk.
Van, aki meztelenül, törölközőbe csavarva kényelmetlenül érzi magát, míg szintetikus anyagból készült fürdőruhában beülni a gőzbe több okból sem szerencsés.
A Fekete pont című film kampánya hatalmas sikert aratott a Brancs közösségi finanszírozási platformon, amely minden előzetes várakozást felülmúlt.
A legkisebbek számára is érthetővé és elérhetővé tenné a tudományt a korábban a NASA-ban is dolgozó Hargitai Henrik bolygó- és felszínalaktan-kutató.
-
Rohamosan csökken a hazai borfogyasztás, de a szakértőknek van megoldásuk a helyzetre
A klímaváltozás sem könnyíti meg a borászatok dolgát.