Immár nyolcadik negyedéve folyamatosan nyereséges a világ leglátogatottabb on-line tartalomszolgáltatója, a Yahoo. A társaság a 11 centes elemzői várakzásokhoz képest 14 centes egy részvényre jutó nyereséget tett közzé a tegnapi piaczárás után. A gyorsjelentés hatására 2000 novembere óta nem látott, 50 dolláros szint fölé száguldó árfolyam: a társaság 2:1 arányú részvényfelaprózást hajt végre, hogy minél szélesebb körben elérhető váljanak papírjai.
Az árbevétel látványos megugrásában a hirdetésekből származó bevételek bővülése mellett akvizíciók - Inktomi, 3721, Overture - játszottak szerepet.
A saját website-on megjelenő hirdetések 550 millió dolláros árbevételt generáltak, amely 10%-kal haladta meg az elemzői konszenzus várakozását. A második negyedévben 580-615 millió dolláros várakozást fogalmazott meg a menedzsment, míg az éves tervekben 2.4-2.5 mrd dollár szerepel.
A negyedév végén a Yahoo 5.8 millió előfizetővel rendelkezett, amely az év végére 7-7.5 millió főre emelkedhet. A növekedési dinamika elképesztő: 2002 végén 2.2 millió, 2003 végén 4.9 millió fős nagyságrendet mutattak az adatok.
Az EBITDA a második negyedévben 210-235, az év egészében pedig 890-970 millió dolláros lehet.
Forrnak az indulatok a diákbérek körül: valóban többet kereshetnek a 25 év alattiak az idősebbeknél?
Valóban többet kereshetnek a 25 év alattiak, mint az idősebb munkavállalók? Szakértő oszlatja el az szja-kedvezmény körüli kételyeket.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Új gomb jön a Gmailben, sokat segít majd
- Van, ahol már pénzért lehet feljelenteni a tilosban parkolókat
- Ezen a sofőrön a szakértők is csak csodálkozni tudtak - videó
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre