A nagy áruházláncok az ünnepek előtt több modellnél is komoly árengedménnyel csábítják a vásárlókat. Megnéztük, milyen airfryereket és milyen árakon kínálnak most a hazai üzletek.
Nincs más út a nagyobb kiadást tervező fiatalok előtt? Nagyobb részük kölcsönből fedezné a terheket
A következő fél évben a 25-54 évesek majdnem fele tervez félmillió forint feletti kiadást; közülük 57 százalék nyitott arra, hogy szükség esetén személyi kölcsönt vegyen fel - derül ki egy friss, pénteken publikált elemzés eredményeiből
Az OTP elemzése kiemeli: a legtöbben - 41 százalék - autóra költenének, de sokan vennének belőle háztartási gépet, nagyobb értékű bútort vagy fizetnék belőle az olyan családi eseményeket, mint például az esküvő. Majdnem a fele azoknak, akik nagyobb kiadást terveznek a következő fél évben, vett már fel egyszer vagy többször személyi kölcsönt - jegyezték meg.
Pont ők azok, akik elképzelhetőnek tartják egy újabb kölcsön felvételét: a hiteltapasztalattal rendelkezők között 78 százalék azoknak az aránya, akik újra vennének fel kölcsönt - mutattak rá. Azok, akik még nem éltek ezzel a lehetőséggel, sokkal kevésbé nyitottak erre - tették hozzá. Az eredmények arra is rávilágítanak, hogy a szóban forgó korosztály 80 százaléka alaposan átgondolja nagyobb kiadásait, pénzügyileg óvatos.
A válaszadók mindössze kilenc százaléka venne fel hitelt azért, mert megtetszett neki valami, de a váratlan kiadások finanszírozására is csak 15 százalék venne fel személyi kölcsönt. Leginkább az előre tervezett, mindenképpen szükséges kiadásokat fizetnék ilyen módon - írta a pénzintézet közleményében.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








