A Magyar Nemzeti Bank kibővített ajánlásának köszönhetően a jövőben csökkenhet a banki hiteltörlesztések fedezeteként kötött biztosítások költségszintje és nő azok szolgáltatásainak tartalma.
A köztudatba ugyan devizahiteles-elszámolási csomagként vonult be a parlament által jelenleg tárgyalt elszámoltatási törvényjavaslat, annak hatálya a forinthitelekre is kiterjed - írja a Magyar Nemzet.
Rogán Antal, a Fidesz frakcióvezetője közölte, az elszámoltatás a forintkölcsönök esetén ugyanolyan elvek szerint zajlik majd, mint a devizahiteleknél. Azaz nem csupán a lakás-, de minden egyéb lakossági hitel esetén is vizsgálják a bankok egyoldalú kamatemelését, illetve azt is áttekintik, milyen egyéb olyan díjakat számláztak ki ügyfeleiknek, amelyek jogszabályellenesek.
A devizahitelekhez hasonlóan a bankoknak itt is lesz lehetőségük arra, hogy bebizonyítsák, tisztességesen jártak el, de ezek a perek várhatóan csak jövő év januárjában kezdődnek. Néhány részletről már a most benyújtott törvény is rendelkezik, többek között arról, hogy 2015. augusztus 15. és 29. között kell megtörténnie az elszámolásoknak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








