Vaddisznó tért be Ausztriában egy bankba éjnek évadján, majd miután mindent rendben talált, távozott.
Az eset a burgenlandi Bruckban történt július elején. A pénzintézet zárva volt, ám az állat addig taszítgatta orrával az ajtaját, mígnem kinyílt, ő pedig betért. A bank biztonsági kameráinak felvétele alapján körbejárta a főhelyiséget, majd pedig ahogy jött, úgy távozott. Az ajtó mögötte magától becsukódott.
Másnap reggel egy takarító kezdte gyanítani, hogy éjszakai látogatója lehetett a banknak, mert igencsak mocskos volt az ajtó, bent pedig a padlón is akadtak szokatlan koszfoltok. Ezek után a személyzet megnézte a kamerák éji felvételeit, amelyek felfedték a "disznóságot".
"A pénzfiók közelében nincs erdő, a város központjában vagyunk. Műszaki embereink nem értik, miként juthatott be a vaddisznó, de úgy tűnik, addig nyomta és olyan erővel az ajtót, hogy az kinyílt, annak ellenére, hogy zárva volt. Az ajtó mindenesetre nem sérült meg.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








