Az elektronikus fizetés térnyerését jelzi a MasterCard Europe ma kiadott első negyedéves üzleti eredménye. A kártyatársaság jelentése szerint az európai fogyasztók 14,1 %-kal többször használták a MasterCard® kártyájukat, mint 2009 azonos időszakában.
"Jól kezdődött az év a MasterCard számára - nyilatkozta Javier Perez, a MasterCard Europe elnöke - jóllehet a gazdasági válság hatására a fogyasztók tudatosabban költenek, és tudatosabban választják ki, melyik kártyaprogramot használják. Ezért arra törekszünk, hogy minél személyre szabottabb termékeket alakítsunk ki mind a hitel, mind a betéti kártya területen. Kiemelt szerepet kaptak a kártyaprogramokhoz csatolt hűség- és jutalom-programok, valamint a személyes pénzügyek követését segítő szolgáltatások is."
2010 első negyedévében Európában a MasterCard teljes dollárban számított forgalma 11,9 %-kal nőtt; a kártyás vásárlások összértéke 13,1%-kal számuk 14.1%-kal lett magasabb, mint 2009 első negyedévében. Ami a készpénzfelvételek számát illeti, itt 9,1%-os növekedés volt tapasztalható összevetve az előző év hasonló időszakával.
Az internetes vásárlásokkal együtt 2010. január 1-től március 31-ig több mint 1,7 milliárd vásárlási műveletet hajtottak végre MasterCard-márkájú kártyáikkal az európai kártyabirtokosok. A vizsgált időszakban összesen 200 millió MasterCard-márkajelzésű kártya volt forgalomban (a Maestro® és a Cirrus® márkájú kártyákat nem ideértve) Európában, ami 4,7 %-os éves növekedést jelent. Jelenleg világszerte 30,2 millió, Európában 8,9 millió elfogadóhelyen lehet fizetni MasterCard kártyákkal.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml