Az FHB, a Pannon, a T-Mobile és az MPP által közösen kifejlesztett MobilFizetés szolgáltatás lehetővé teszi, hogy a két mobilszolgáltató ügyfelei egy, hazánkban merőben új, kényelmes, biztonságos és innovatív fizetési módszert vegyenek igénybe.
A mobilszolgáltatók évek óta foglalkoznak sikeresen hazánkban olyan mobilkereskedelmi szolgáltatásokkal, amelyek a szolgáltatóknál vezetett egyenlegek terhére teszik lehetővé mobiltelefonon keresztül termékek és szolgáltatások megvásárlását.
A piaci tapasztalatok, az ügyfelek és a kereskedők visszajelzései azt mutatták, hogy a mobilkereskedelem elterjedésének feltétele a széles termékskála, a magas költési keret biztosítása, a családtagok vásárlási lehetőségének biztosítása, az egymás között történő pénz küldésének lehetősége, valamint a kereskedő és az ügyfél között történő gyors elszámolás. A Pannon, a T-Mobile, az FHB és az MPP a jelentkező piaci igények figyelembevételével fejlesztették ki a magyar piacon elérhető egyik legkorszerűbb mobilfizetési megoldást.
A MobilFizetés szolgáltatás a Pannon és a T-Mobile számlás és kártyás előfizetői számára - a szolgáltatás keretében nyitott FHB bankszámla, valamint az ahhoz opcionálisan kapcsolódó hitelkeret terhére - különböző pénzügyi műveletek mobiltelefonos intézését teszi lehetővé. Így pl.:
• termékek és szolgáltatások ellenértékének mobiltelefonon keresztül történő kifizetését a rendszerhez csatlakozott kereskedőknél személyesen, vagy távoli eléréssel;
• mobiltelefon-számlák befizetését, illetve egyenlegfeltöltést;
• pénz küldését és fogadását a szolgáltatást igénybevevő ügyfelek között függetlenül attól, hogy melyik, a szolgáltatásban résztvevő távközlési szolgáltató ügyfelei,
• biztosíthatja a valós idejű elszámolást a hét minden napján 0 - 24 óra között a kereskedők és az ügyfelek között;
• a jövőben a rendszerhez csatlakozó közmű jellegű díjak számláinak kifizetését.
A MobilFizetés elfogadóhelyeinek száma, a kifizethető termékek és szolgáltatások köre folyamatosan bővül, amelyről a szolgáltatók és a MobilFizetést elfogadó Partnerek rendszeresen tájékoztatják az ügyfeleket.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- 10,4 százalékkal volt magasabb a reálkereset januárban, mint egy évvel korábban - a nap hírei
- Férfi vízilabda ob I - Simán nyerte a fővárosi rangadót az FTC
- Két hétig korlátozzák a nyugati ország vasútforgalmát
- A magyar vidéken tartott ülése miatt bírálja a kormányt az ellenzék
- Kaiser Ferenc: több mint ezer légi célt tud majd követni a Vaskupola magyar lokátora
- Újabb borzalmak a rémségek zalai kertjében