A közelmúltban még a kényelem, az egyszerűség, a biztonság és a váratlan pénzügyi események gyors kezelése szerepelt a hitelkártya használat melletti legfontosabb jellemzők között. Számos ügyfél a hitelkártya használat során élt a pontgyűjtő akciókkal és örült, hogy nem kell annyi készpénzt magánál tartani.
Az utóbbi időben azonban jelentősen megemelkedtek a megélhetési költségek és az ügyfelek közül egyre többen az élelmiszerek, ruházati cikkek és rezsiköltségek megfizetése mellett a lakáshitel kamatait, vagy az albérleti díjat is ezzel próbálják kiegyenlíteni. Az emberek bizalma megnőtt a hitelkártyák iránt az elmúlt időszakban, de a szakértők aggódva figyelik, hogy sokan nem arra használják már, amire való.
A hitelspirál veszélye fennáll és minél többen élnek ezzel a módszerrel, előbb-utóbb annál többen lesznek érintettek. A pénzügyi szektor szerint érthető, hogy az emberek minden lehetőséget kihasználnak, de szerintük a banki adósságrendezés és a hitelezési tanácsadók igénybevétele is megoldást jelenthet.
A pénzügyi zavarba került ügyfeleknek mindenképpen javasolják, hogy látogassanak el a bankfiókokba, vagy vegyék igénybe a tanácsadó irodák szolgáltatásait. A tartozások átcsoportosítás és a hosszabb futamidő alkalmazása megoldás lehet, különben a visszafizetés kockázata egyre csak nő és ez egyik félnek sem kedvező.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








