2008. június 18-ától a CIB Bank telefonos ügyfélszolgálata — a lakossági ügyfelek mellett — már a devizabelföldi társas vállalkozások számára is teljes körű számlaügyintézéssel áll rendelkezésre. Ezzel egyidejűleg a CIB24 telefonos menürendszere (IVR) kibővült, így a telefonáló célirányosan, rögtön az őt érdeklő témában a leginkább illetékes ügyintézőhöz kerülhet.
A vállalkozások ezidáig alapvetően csak általános pénzügyi, illetve termék-információhoz juthattak a CIB24-en keresztül, a szolgáltatás kibővítése révén viszont számukra is biztosított a teljes körű számla-, bankkártyaügyintézés. Az igénybevételéhez szükséges Telefonos Azonosító Kódot (TAK), a számla felett önállóan rendelkezni jogosult cégképviselő igényelheti - amennyiben még nem rendelkezik azzal - bármely bankfiókunkban.
A szolgáltatás keretében tehát bármely vállalati bankszámlára vonatkozóan lehetőség nyílik - többek között - bankon belüli és kívüli forint- és devizautalások indítására, betét- és kártyaműveletek elvégzésére is.
Bankunk a 90-es évek végétől nyitott a lakossági ügyfelek mellett, a kis- és középvállalkozások irányába. Ebben a stratégiában - a fiókhálózat folyamatos bővítése mellett - kulcsszerep jutott és jut ma is az elektronikus bankolási csatornák igen intenzív fejlesztésének. Bankunk annak az igénynek kívánt megfelelni, amely szerint az ügyfelek egyre inkább nyitottabbak a pénz- és időhatékony bankolási lehetőségekre, és ily módon - a hagyományos formák helyett - elsősorban elektronikus csatornákon keresztül kívánják elérni a bankot.
Az elektronikus banki szolgáltatások vitathatatlan előnye, hogy megkönnyítik, egyszerűsítik, gyorsítják az ügyintézést, és e mellett természetesen kedvezőbb díjtételekkel számolhat, aki a hagyományos papír alapú banki ügyintézés helyett ezt választja. A kedvező díjak és komplex szolgáltatások mellett a banki nyitva tartáshoz sem kell igazodnia az elektronikus bankolást választó ügyfeleknek, ezáltal megspórolják az időt is, amit a fiók felkeresésével és az ottani, várakozással töltenének. CIB24 nonstop telefonos ügyfélszolgálat a következő lehetőségeket biztosítja a fióki ügyintézésnél kedvezőbb kondíciókkal - teljes körű számlaügyintézés, számlainformáció, kivonattal kapcsolatos szolgáltatások, kártyaletiltás, információ általános banki szolgáltatásokról, betét lekötés, utalások indítása, befektetésekhez kapcsolódó megbízások.
További információk a www.cib.hu honlapon olvashatók.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Maffiamódszerrel akartak üzletelni, de rajtavesztettek - videó
- Nincsenek szavak arra, amit ez az autós művelt – videó
- Szerződést hosszabbított kapusával a szegedi kézilabdaklub
- Oeconomus kiszámolta, mi az olimpikonná válás ára
- Férfi vízilabda ob I: szépített az alsóházi párharcban a Miskolc
- Dráma Donald Trump bírósági tárgyalása előtt