Sportrajongók figyelmébe ajánlják a brit Barclaycard által kibocsátott legújabb kártyát, amely "életfogytiglan" tartó 0 százalékos kamatot kínál, amennyiben bérletet vesz bármely csapat meccseire.
A Barclaycard Football kártya a 250 fontnál drágább bérletekre vehetőek igénybe, de nem csupán a futball esetében. A 0 százalékos kamat akkor is érvényes, ha a tulajdonos valamely klubnak válik tagjává, így például csatlakozik valamely golf-klubhoz. Ugyanakkor csak azok reménykedhetnek a kamatmentességben, akik hitelezési múltja foltoktól mentes.
A tulajdonosok vásárlással pontot is gyűjthetnek, ám csak akkor érdemes a plasztikkal költeni, ha nincsen bérlete a tulajdonosnak. Ha már van, akkor a vásárlásra inkább másik kártyát érdemes használni, mivel a kifizetéseket folyamatosan a 0 százalékos egyenlegből vonják le, az ezt meghaladó rész már 14,9 százalékkal kamatozik.
5 százalékos kedvezmény jár, ha a kártyával rendszeresen sportruházatot, illetve felszerelést vásárol a tulajdonos valamely JJB Sportüzletben. Más kedvezmények már kevésbé lehetnek vonzóak. Egy évig 0 százalékos kamattal végezhetünk átutalásokat, 2,5 százalékos jutalékkal.
Ennél jobb üzletet lehet kötni például az RBS/NatWest esetében, ahol a 0 százalékos időszak 13 hónapig tart, 2 százalékos jutalékkal. A Capital One pedig 2008 májusig ígér 0 százalékos kamatot az átutalásokra, 1,7 százalékos jutalékkal.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








